اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی کرمان اعلام کرد

برخورد با کارفرمایان در به‌کارگیری کارگران اتباع بیگانه

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان گفت: بازرسان کار با کارفرمایان متخلفی که اتباع بیگانه را استخدام می‌‌کنند، برخورد جدی می‌کنند.

برخورد با کارفرمایان در به‌کارگیری کارگران اتباع بیگانه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سید جواد منصوری ظهر امروز در همایش کار و کارگر در شهرستان جیرفت اظهار داشت: در دنیای سرمایه‌داری و سوسیالیستی از کارگر به عنوان ابزار استفاده شده که نتیجه آن اعتراض 99 درصد مردم  بر یک درصد لابی صهیونیستی است که تمام سرمایه‌های دنیا را در سیطره خود گرفته‌اند.

منصوری با بیان اینکه در کشور و مکتب اسلام هیچ‌گونه تحقیر و سودجویی وجود ندارد، تصریح کرد: از آنجا که در برخی علوم جزو پنج کشور اول دنیا و در برخی دیگر جزو 10 کشور برتر دنیا قرار داریم، نشان‌دهنده این است که کارگران ایران اسلامی این حقیقت را باور کرده‌اند.

وی با اشاره به وعده خداوند که «مستضعفان را وارث زمین» خوانده است، ابراز داشت: برای دستیابی به این حقیقت باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و با تمام وجود تلاش کرد.

منصوری با بیان اینکه کشور چین با جمعیتی 20 برابر ایران تنها 11 وزارتخانه دارد، عنوان کرد: در راستای کم کردن حجم دولت وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یک وزارتخانه تبدیل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه شهرستان جیرفت به عنوان هند ایران بوده است و می‌تواند، بسیاری از کشورها را پوشش دهد، باید از نظر کشاورزی توسعه یابد.

منصوری بیان داشت: دولت در راستای حمایت از کارآفرینانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند، قاطعانه گام برمی‌دارد و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نمی‌کند.

وی اذعان داشت: 350 هزار میلیارد تومان سرمایه مردم در بانک‌ها است، اما فروش نفت حدود 60 میلیارد دلار است.

منصوری خاطر نشان کرد: اگر تعاونی‌‌ها با مدیریت قوی تشکیل شوند و بتوانند، سرمایه‌های خرد را جمع‌آوری کنند از تسهیلات خوبی برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به ظرفیت محدود استخدام‌های دولتی اظهار داشت: در سال جاری دولت قصد دارد، پست‌های سازمانی خالی در تمام وزارتخانه‌ها را تکمیل کند.

منصوری با بیان اینکه تحریم‌ها کمر بسیاری از کشورها را شکسته است، عنوان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را می‌کنند تا به هر نحو که ممکن باشد به ما ضربه بزنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با تأکید بر تعامل میان کارگر و کار فرما گفت: با همکاری و تعامل با یکدیگر می‌توان، بسیاری از مشکلات جامعه کارگری را برطرف کرد.

منصوری با ابراز گلایه از کارگران جیرفتی بیان داشت: با وجود ظرفیت‌های فراوانی که در منطقه جنوب کرمان قرار دارد، کارگران باید تلاش کنند تا نیمی از کشور را پوشش دهند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران و کارفرمایان جنوب کرمان هوشیار باشند که پول تولیدات این منطقه به جیب چه کسانی می‌رود، افزود: بازرسان کار باید کارفرمایان متخلفی که اتباع بیگانه را استخدام می‌‌کنند، جریمه کنند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول