اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

رونق و توسعه کشور با تلاش و کوشش کارگران محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: رونق و توسعه کشور با تلاش و کوشش کارگران محقق می‌شود.

رونق و توسعه کشور با تلاش و کوشش کارگران محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی عصر امروز در دیدار با کارگران و تشکل‌های کارگری استان لرستان با بیان اینکه در دین اسلام کار و کارگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: در دین اسلام کار به عنوان عبادت و جهاد در راه خدا محسوب می شود.

وی با بیان اینکه شخص کارگر محبوب خداست، افزود: تلاش و کوشش کارگر اجر شهید را دارد.

وی در ادامه از قشر کارگر به عنوان بازوی توانمند پیشرفت و توسعه کشور نام برد و گفت: یکی از راهکارهای تقویت تولید ملی، حمایت از کارگران و پرداخت حقوق، مزایا، مسکن و در نهایت تأمین آینده‌ای روشن برای آنان است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: تقویت تولید ملی در لرستان نیازمند تعامل و هم‌دلی دستگاه‌های اجرایی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه کار سبب عزت و بی‌نیازی انسان می‌شود، گفت: نسبت به قشر آسیب‌پذیر کارگر توجه بیش‌تری صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید نسبت به قشر آسیب‌پذیر کارگر توجه بیش‌تری صورت گیرد، افزود: حل مشکلات و دغدغه‌های کارگران باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

میرعمادی در ادامه به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: رونق و توسعه کشور با تلاش و کوشش کارگران محقق می‌شود.

وی سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری در استان لرستان فراخواند و گفت: استان لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه بخش تولید و اشتغال دارد، که باید این ظرفیت‌ها به خوبی معرفی و مورد استفاده قرار گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان راهکار اصلی رونق بخشیدن به کار، اشتغال و سرمایه‌گذاری در لرستان را رفع موانع تولید عنوان کرد و گفت: مسئولان و متولیان امر باید تلاش کنند تا موانع تولید در لرستان برطرف شود.

در این دیدار سمانه کلانتری کارگر نمونه کشوری از استان لرستان با تقدیم هدیه‌ای از سوی نماینده ولی‌فقیه در لرستان مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول