اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان:

شرکت گاز زنجان 178 هزار مشترک گاز خانگی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حال حاضر 178 هزار مشترک گاز خانگی در استان زنجان وجود دارد.

شرکت گاز زنجان 178 هزار مشترک گاز خانگی دارد

سید سعید عسگریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 12 هزار و 576 مشترک در بخش تجاری در استان زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد مشترکان عمده گاز در استان زنجان 607 مورد است، اضافه کرد: تعداد مشترکان گاز خانگی در استان زنجان 178 هزار و 877 مورد است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه میزان خطوط انتقال گازدار موجود در استان زنجان 523 کیلومتر است، افزود: همچنین مقدار شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز در استان نیز 3 هزار و 360 کیلومتر است.

وی همچنین تعداد علمک‌های نصب شده در استان زنجان را تا پایان سال گذشته 116 هزار و 9 مورد اعلام کرد.

عسگریان در ادامه با بیان اینکه تعداد کل شهرک‌های صنعتی استان زنجان 11 مورد است، اضافه کرد: از این تعداد 10 شهرک دارای واحد صنعتی فعال بوده و از گاز طبیعی نیز بهره‌مند هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر دو ناحیه صنعتی فعال در استان زنجان به نام‌های ناحیه صنعتی ایجرود و ناحیه صنعتی طارم از گاز بهره‌مند هستند، افزود: همچنین سه محور صنعتی ذاکر، بناب، روی و نورین نیز از گاز استفاده می‌کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود صنایع عمده گازدار استان زنجان را کارخانه کریستال، نخ تایر صبا، سرب و روی، کارخانه سیمان سجاس، فولاد سیادن، روغن‌نباتی جهان، شمش سازان، ریخته‌گری آلومینیوم، ذوب البرز غرب، کارخانه مینو، شرکت معدن‌کاران نسوز، کارخانه سفال زنجان و کارخانه آجر استان زنجان عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول