اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر خبر داد

بهره‌مندی 4 روستای نیر از نعمت گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: به مناسبت ایام فرخنده دهه فجر چهار روستا در شهرستان نیر از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 4 روستای نیر از نعمت گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این طرح‌ها در شهرستان نیر اظهار داشت: روستاهای گلوجه، سرخاب، ایرنجی و میمن از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی بیان داشت: عملیات گازرسانی به این روستاها از سال گذشته آغاز شده بود و با صرف اعتبار 4 میلیارد و 230 میلیون ریال این پروژه‌ها دهه فجر امسال آماده افتتاح شد.

فرماندار شهرستان نیر یادآور شد: تلاش شد با تزریق گاز و خط انتقال و نصب علمک اهالی این روستاها در زمستان امسال از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

عباداللهی خاطرنشان کرد: با عملیات گازرسانی به این چهار روستا بیش از 250 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

این مسئول همچنین اضافه کرد: در این ایام به شهرک تخصصی آب نیز گازرسانی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل نیز از بهره‌برداری 44 پروژه عمرانی و زیر‌ساختی در بخش کشاورزی استان اردبیل خبر داد.

عادل عبد‌ایمانی در مراسم افتتاح چندین پروژه بخش کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 29 میلیارد تومان در بخش‌های زراعت، دام، باغبانی و شیلات و آبزیان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: امسال برنامه‌های متنوعی در قالب جشن انقلاب تدارک دیده شده که به تدریج در این هفته در روستاها و مناطق عشایری برگزار می‌شود.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان افزود: پروژه‌های قابل افتتاح سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیش از 3 هزار و 400 خانوار را بهره‌مند از مزایای رشد و توسعه و پیشرفت نظام اسلامی کرده و برای 120 نفر نیز فرصت اشتغال ایجاد می‌کند.

عبد‌ایمانی طرح‌های زیربنایی در حوزه کشاورزی را شامل تحقیقات، آموزش، ترویج، آب و خاک، زراعت، دام، صنایع، شیلات، جنگل، مرتع، امور عشایری، دامپزشکی و تعاون روستایی اعلام کرد.

این مسئول ادامه داد: ما سعی کردیم از این پروژه‌ها بخش عظیمی از بهره‌برداران بخش کشاورزی استفاده کرده و بیش از گذشته توسعه و پیشرفت کشورمان را در بخش‌های مختلف نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین به میمنت ایام دهه فجر 104 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد به بهره‌برداری رسید.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با احداث و تکمیل این واحدها جمعی از نیازمندان و مددجویان این نهاد انقلابی از سرپناه مناسب بهره‌مند می‌شوند.

بهروز زلالی اضافه کرد: همچنین به میمنت ایام دهه فجر و در آستانه میلاد نبی مکرم اسلام 350 مورد جهیزیه به نوعروسان و زوج‌های دم بخت تحویل می‌شود.

وی گفت: توزیع سبد کالایی و اهدای وام کارگشایی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده کمیته امداد در ایام دهه فجر است.

وی اظهار داشت: در این ایام 500 مورد وام کارگشایی برای خانواده‌های نیازمند و مستحق پرداخت شده و در کنار آن 500 مورد سبد کالایی نیز به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول