اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت گاز استان زنجان خبر داد

صرفه جویی 92 درصد از مشترکین گاز طبیعی در زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت گاز استان زنجان از مصرف بهینه 92 درصد از مشترکین گاز در این استان خبر داد.

صرفه جویی 92 درصد از مشترکین گاز طبیعی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، سعید عسگریان اظهار داشت: تا کنون 67 درصد از مشترکین زنجانی به عنوان مشترکین کم مصرف قبض سبز، 25 درصد از مشترکین با مصرف بهینه، قبض زرد و هشت در صد از مشترکین گاز طبیعی به عنوان مشترکین پر مصرف قبض قرمز دریافت کرده‌اند.
  وی با قدردانی از توجه ویژه شهروندان به مصرف بهینه انرژی، اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در استان را موفقیت آمیز اعلام کرد و با اشاره به اینکه تعداد مشترکین شرکت گاز از 160 هزار مشترک در سال گذشته به 185 هزار مشترک در سال‌جاری رسیده است، افزود: با وجود افزایش 13.75 درصدی مشترکین گاز طبیعی باید حدود  15درصد افزایش مصرف گاز داشته باشیم، در حالی که با مدیریت صحیح مردم استان، 5.7 درصد کاهش مصرف داشته‌ایم.
 سرپرست شرکت گاز استان زنجان از شهروندان و مشترکین گاز طبیعی در استان به عنوان برندگان اصلی هدفمند سازی یارانه‌ها یاد کرد و با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد مشترکین خانگی استان زنجان 173 هزار مشترک است، اظهار داشت: تعداد مشترکین تجاری 12 هزار و تعداد مشترکین عمده و صنعتی نیز در این استان 572 واحد است.
وی همچنین میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری، طی 9 ماهه امسال را 437 و در بخش صنعتی 170 میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود: با همت کارشناسان شرکت گاز استان و حضور در مساجد و مدارس و آموزش چهره به چهره مصرف بهینه انرژی، امسال شاهد کاهش هشت درصدی مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی، کاهش پنج درصدی در بخش تجاری و افزایش 20 درصدی در بخش صنعت مواجه بودیم که این موضوع نشان ‌دهنده استقبال واحدهای صنعتی برای استفاده از گاز به عنوان سوخت پاک است.
 عسگریان، مدیریت مناسب مردم را موجب کاهش مصرف گاز طبیعی دانست و اظهار داشت: با راهنمایی و اطلاع رسانی‌های صورت گرفته به عنوان رسالت اصلی شرکت گاز در این راستا نسبت به تعویض کنتورها و مجزا کردن آنها اقدام شد تا مردم بتوانند نسبت به مدیریت صحیح مصرف گاز اقدام کنند.
وی در پایان با قدردانی از همکاری همیشگی شهروندان اظهار داشت: مشترکین گاز طبیعی در استان می‌توانند با کاهش مصرف، زمینه توسعه فعالیت‌های شرکت گاز را به نقاط بیشتری از استان فراهم کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول