اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 91 صورت می‌گیرد

بهره‌مندی قطب‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان سال 91 تمامی قطب‌ها و نواحی صنعتی این استان از گاز طبیعی بهره‌مند می‎شود.

بهره‌مندی قطب‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از گاز طبیعی

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: شرکت گاز این استان با هدف توسعه خدمات گازرسانی در مناطق مختلف این استان گازرسانی به نواحی، مناطق، روستاها و شهرهای این استان را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های مهم این شرکت در سال 91، گفت: بهره‌مندی 45 روستای جدید از گاز طبیعی، افزایش تعداد خانوار گازدار این استان از 87 درصد به 89 درصد، آغاز عملیات اجرایی خط انتقال پتروشیمی لردگان، تکمیل و بهره‌برداری از خط انتقال 20 اینچ فولاد چهارمحال ـ شهرکرد از مهم‌ترین این اهداف به‎شمار می‏رود.

هیبتیان ادامه داد: بهره‌برداری از خط انتقال 10 اینچ تقویتی اردل، واگذاری بخش اعظم خدمات شرکت به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، بهره‌برداری از سیستم جدید مشترکان گاز این استان، بهره‌مند شدن تمامی قطب‌ها و نواحی صنعتی از گاز طبیعی از دیگر این اهداف محسوب می‎شود.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تکمیل تمامی پروژه‌های مسکن مهر در این استان را از دیگر اهداف اجرایی این شرکت در سال 91 برشمرد و گفت: بازنگری کلی، بازسازی و مقاوم‌سازی هشت شهر این استان که از قدمت شبکه بالای 15 سال برخوردارند، اجرای خط انتقال تقویتی بروجن و جذب حدود 15 هزار مشترک جدید از دیگر اهداف اجرایی این شرکت است.

وی اضافه کرد: همچنین آغاز عملیات استفاده از کنتورهای هوشمند به‌جای کنتورهای قدیمی و اجرایی کردن سیستم قرائت از راه دور ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز این استان، اجرای 22 هزار نفر ساعت آموزش در سطح شرکت از دیگر اهداف انتزاعی این شرکت در سال 91 محسوب می‏‎شود.

هیبتیان در ادامه با بیان اینکه صددرصد جمعیت شهری و روستایی شهرستان بروجن زیرپوشش گاز‌طبیعی قرار گرفت، گفت: شهرستان بروجن یکی از هفت شهرستان این استان مشتمل بر شش شهر و 43 روستا است که هم‌اکنون تمامی این شهرها و روستاها با برخورداری از 131 هزار و 912 نفر در قالب 33 هزار و 403 خانوار شهری و روستایی موفق شده‌اند مقام نخست را در جذب مشترک و پوشش گاز طبیعی در میان شهرستان‌های این استان از آن خود کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول