اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت منطقه 4 عملیات انتقال گاز

4 روستای سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز بهره‌برداری خطوط لوله شاهرود گفت: به همت منطقه 4 عملیات انتقال گاز، چهار روستای استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

4 روستای سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه 4 عملیات انتقال گاز، محمد علی صانعی اظهار داشت: با اجرای عملیات تزریق گاز و اتصال نهایی انشعاب C.G.S روستاهای تویه، دروار، صح و دشت بو در استان سمنان، ضریب نفوذ و پایداری انتقال گاز در حوزه استحفاظی منطقه چهار شرکت انتقال گاز ایران افزایش یافت. 

صانعی با اشاره به وضعیت بد جوی در زمان اجرای این عملیات افزود: با عزم جدی مسئولان و کارکنان منطقه چهار عملیات گاز، عملیات‌های مربوط به گاز رسانی به مناطق صعب‌العبور و انتقال پایدار گاز حتی در شرایط بسیار بد جوی نیز ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: با عنایت به رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار، عملیات مورد اشاره در کم‌ترین زمان ممکن و در بدترین شرایط جوی و در سرمای بی‌سابقه انجام شده است. صانعی ضمن اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف تعمیراتی در راستای کمک به پایداری انتقال گاز در سطح حوزه سرزمینی منطقه 4 ادامه داد: با اجرای این پروژه پایداری انتقال گاز به  روستاهای تویه و درواروصح و دشت بو به طور کامل تامین شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول