اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد

282 هزار مشترک گاز طبیعی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: هم اکنون در استان اردبیل 282 هزار مشترک گاز طبیعی پذیرش شده و از این نعمت برخوردار هستند.

282 هزار مشترک گاز طبیعی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در نشست مشترک با شرکت‌های پیمانکاری و مجریان طرح‌های گازرسانی در اردبیل اظهار داشت: در این استان بیش از چهار هزار و 300 کیلومتر شبکه گاز اجرایی شده و این روند به سرعت ادامه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای این میزان شبکه گاز در راستای توسعه گازرسانی در استان اردبیل انجام شده و سبب می‌شود بخش‌های روستایی و شهری از این نعمت بهتر و شایسته استفاده کنند.

خدایی خاطر نشان کرد: از مجموع شبکه‌گذاری انجام شده در سطح استان بیش از 52 درصد در مناطق شهری انجام شده و مابقی نیز در مناطق روستایی و محروم استان بوده است.

این مسئول اضافه کرد: این اقدام نشان‌دهنده اهتمام شرکت گاز استان در انجام تعهدات خود برای گازدار کردن روستانشینان و ایجاد یک عدالت واقعی در برخورداری از این نعمت ارزشمند است.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات گازرسانی در مناطق روستایی با اتمام مناطق شهری به سرعت ادامه یافته و ما در یک برنامه میان مدت می‌توانیم اغلب روستاها را از این نعمت ارزشمند بهره‌مند کنیم.

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بهره‌مندی 99.5 درصد خانوارهای شهری در استان را از نعمت گاز طبیعی یادآور شد و بیان کرد: این رقم در خانوارهای روستایی کمتر از 45 درصد است.

خدایی گفت: تاکنون 152 هزار و 500 انشعاب گاز در جای‌جای استان اردبیل نصب شده و اهالی از مزایای آن بهره‌مند هستند.

وی به صرفه‌جویی‌های مناسب مردم در زمستان امسال و لزوم دقت در مصرف بهینه یادآور شد: آن چه که امروز به عنوان یک توفیق مورد توجه است عنایت دولت خدمتگزار به گازرسانی به مناطق روستایی و صنایع مختلف است که برای تأمین خوراک خود از این منبع استفاده می‌‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول