اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

برخورداری 121 هزار خانوار استان بوشهر از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از برخورداری 121 هزار خانوار استان بوشهر از گاز طبیعی خبر داد.

برخورداری 121 هزار خانوار استان بوشهر از گاز طبیعی

غلامعباس حسینی در حاشیه بازدید از روند گازرسانی به شهرهای دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: در دولت نهم و دهم روند گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر رشد محسوسی داشته و این روند در سال جاری با شتاب خوبی انجام شده است.

وی افزود: در دشتستان طی سال جاری روند گازرسانی نسبتا خوب بوده و در شهرهای برازجان، آبپخش، شبانکاره و سعدآباد و همچنین در شهرهای دالکی و تنگ‌ارم اقدامات لازم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 75 درصد شهرهای استان بوشهر از گاز لوله‌کشی برخوردار هستند و در 70 روستای استان نیز شاهد ایجاد شبکه گاز هستیم.

حسینی از اجرای بیش از 2 هزار کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: تاکنون بیش از 2079 کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن و 280 کیلومتر خط انتقال در استان اجرا شده است.

 وی از برخورداری 121 هزار خانوار استان بوشهر از گاز طبیعی خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 50 هزار انشعاب در سطح استان اجرا و حدود 121 هزار خانوار نیز تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند. 

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 45 صنعت در استان خبر داد و گفت: تا کنون عملیات گازرسانی به 45 مشترک عمده صنعتی در استان به پایان رسیده که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به پتروشیمی مبین، نیروگاه بعثت، نیروگاه BOOعسلویه و نیروگاه گازی بوشهر و ....اشاره داشت.

حسینی با اشاره به گازرسانی به ایستگاه‌های سی ان جی نیز اظهار داشت: در سال‌جاری گازرسانی به 7 ایستگاه CNG در استان در شهرهای کاکی، خورموج، برازجان، سعدآباد، نخل تقی و بوشهر با موفقیت اجرایی شده است.

وی اذعان داشت: تاکنون گازرسانی به 25 ایستگاه سی‌ان‌جی در استان اجرایی شده که این میزان در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

این مسئول بیان کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت گازرسانی در شهرها و روستاهای استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول