اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان:

95 درصد جمعیت شهری زنجان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حال حاضر 95 درصد از جمعیت شهری استان زنجان زیر پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

95 درصد جمعیت شهری زنجان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند
سید سعید عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان  اظهار داشت: در حال حاضر گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان زنجان با سرعت خوبی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 19 شهر در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: از این تعداد 14 شهر استان از گاز لوله‌کشی استفاده می‌کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان همچنین اذعان داشت: عملیات اجرایی در زمینه گازکشی به پنج شهر دیگر استان نیز در دست اقدام است.
وی اذعان داشت: در حال حاضر در مجموع 95 درصد از جمعیت شهری استان زنجان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
عسگریان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 939 روستا در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: از این تعداد 115 روستا از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
وی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی برای گاز رسانی به 118 روستا نیز در حال انجام است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر به 11 شهرک صنعتی در استان زنجان گاز رسانی شده است، افزود: عملیات اجرایی برای گاز رسانی به یک شهرک صنعتی دیگر نیز در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر به دو جایگاه CNG در استان زنجان گازرسانی شده است، ادامه داد: عملیات اجرایی به منظور برخورداری پنج جایگاه دیگر نیز از گاز طبیعی در حال انجام است.
عسگریان خاطر نشان کرد: در بخش خانگی استان زنجان 172 هزار و 971 مشترک از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت گاز استان زنجان یادآور شد: در دولت نهم و دهم تعداد انشعاب‌های گاز در استان زنجان رشد چشمگیری داشته است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه قبل از دولت نهم و دهم فقط 9 شهر استان زنجان از گاز استفاده می‌کردند، ادامه داد: پس از روی کار آمدن دولت نهم و دهم به شش شهر استان زنجان گاز رسانی شده است.
عسگریان همچنین از گاز رسانی به 26 روستای استان زنجان پس از دولت نهم و دهم خبر داد و گفت: این امر نیز یکی از اقدامات بسیار خوبی است، که توسط مسئولان شرکت گاز استان زنجان صورت گرفته است.
وی اذعان داشت: در حال حاضر به همه شهرک‌هایی که در زمینه مسکن مهر ساخته شده یا در حال ساخت هستند، گاز رسانی صورت گرفته است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان همچنین یادآور شد: علمک‌ها به منظور گاز رسانی به شهرک ثمین در این شهرک نصب شده است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول