اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

مشترکین گاز طبیعی زیر پوشش بیمه حوادث قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی از ادامه طرح ملی بیمه مشترکین گاز طبیعی طی سال جاری در سطح استان خبر داد.

مشترکین گاز طبیعی زیر پوشش بیمه حوادث قرار دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، غلامعلی صیادی اظهار داشت: به منظور تامین پوشش بیمه جانی و مالی مشترکین گاز طبیعی بخش خانگی در مقابل حوادث ناشی از گاز طبیعی اعم از حوادث منجر به انفجار، آتش‌سوزی و مسمومیت‌ها، طرح بیمه مشترکین گاز طبیعی از طرف شرکت ملی گاز ایران همانند سال گذشته در سال جاری نیز در حال اجراست.

به گفته وی بر اساس این طرح از بهمن ماه سال 88 تمام مشترکین گاز طبیعی بخش خانگی در شهر‌ها با پرداخت 250 ریال و مشترکین روستایی با پرداخت 125 ریال در هر ماه از طریق قبوض گاز‌بها از خدمات پوشش بیمه‌ای بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به تکمیل خدمات بیمه مشترکین از ابتدای سال 90 ادامه داد: بر این اساس مشترکین خانگی روستایی با پرداخت 250 ریال و مشترکین خانگی شهری با پرداخت 500 ریال به ازای هر واحد مسکونی در هر ماه زیر پوشش شرکت سهامی بیمه ایران قرار دارند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی پرداخت غرامت فوت، نقص عضو و از کار افتادگی دائم برای هر فرد در هر حادثه را 181 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: حداکثر تعهد پرداخت بیمه ایران برای جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از هر حادثه‌ برای هر نفر 350 میلیون ریال است.

صیادی همچنین با اشاره به جبران خسارت‌های مالی به ازای هر واحد مسکونی، مشاعات و اشخاص ثالث در هر حادثه تا مبلغ 250 میلیون ریال توسط شرکت بیمه ایران، خاطر نشان کرد: در خسارت‌های فوت مبلغ غرامت در وجه وارث قانونی متوفی بر اساس برگه انحصار وراثت توسط شرکت بیمه ایران پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در خسارت‌های پزشکی و نقص عضو نیز مبلغ غرامت در وجه مصدوم یا سرپرست قانونی وی توسط شرکت بیمه ایران بر اساس اسناد و مدارک مثبته پرداخت می‌شود، اظهار داشت: چنانچه اموال خسارت‌دیده زیر پوشش بیمه نامه‌های دیگری نیز باشد در صورت بروز خسارت تعهد شرکت سهامی بیمه ایران نسبت به سرمایه‌های زیر پوشش بیمه نامه‌های مربوطه، با رعایت سقف تعهدات اقدام خواهد کرد.

صیادی در خصوص اعلام حادثه ناشی از گاز طبیعی برای بهره‌مندی از مزایای بیمه گفت: اعلام وقوع حادثه از سوی مشترکین گاز به شرکت‌های بیمه حداکثر 10 روز تعیین شده است بنابراین هرگونه حادثه‌ای که ناشی از گاز طبیعی برای مشترکین گاز طبیعی به وجود می‌آید اعم از انفجار، آتش سوزی، گازگرفتگی منجر به مسمومیت و مرگ در شهر‌ها با تلفن 194 و در روستا‌ها به گازبان همان روستا سریعا باید اطلاع داده شود تا مقدمات لازم برای معرفی به بیمه صورت پذیرد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول