اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم خبر داد

بهره‌مندی 74 درصد طارمی‌ها از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: با تلاش‌های دولت میزان بهره‌مندی مردم شهرستان طارم از نعمت گاز تا سال 92 به 74 درصد می‌رسد.

بهره‌مندی 74 درصد طارمی‌ها از گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین رجبی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی این شهرستان، با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد در شهرستان اظهار داشت: پروژه گازرسانی مهم‌ترین این پروژه‌ها به شمار می‌آید که به سرعت در شهر آب بر در حال اجرا و مدیریت است.

وی با بیان اینکه در زمینه فعالیت‌های عمرانی شهرستان اجازه ثانیه‌ای توقف را نمی‌دهیم، افزود: برنامه‌های عمرانی مطلوبی برای شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرماندار طارم از کلنگ‌زنی گازرسانی به روستای گیلوان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: در حال حاضر بیش از 200 خانوار در شهر آب‌بر از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح رسمی گاز رسانی به شهر آب‌بر برای دور چهارم سفر ریئس جمهور به استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: گازرسانی به بسیاری از مناطق شهرستان از جمله گیلوان در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شود که با تلاش‌های دولت کریمه میزان بهره‌مندی مردم از نعمت گاز تا سال 92 به 74 درصد می‌رسد.

رجبی از همکاری مردم شهر آب‌بر با تیم گاز رسانی و تحمل مشکلات ناشی از حفاری در سطح شهر تقدیر کرد و افزود: برای عمران مرکز شهرستان علاوه بر پروژه‌هایی که در سوم خرداد کلنگ‌زنی شد، پروژه‌های مختلف دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پل ورودی شهر آب‌بر گفت: این پروژه علاوه بر نقش موثری که در ترافیک شهری آب‌بر ایفا می‌کند در کاهش تصادفات نیز موثر است.

فرماندار طارم احداث کانال جمع‌آوری سیلاب در شهر آب‌بر را از پروژه‌های زیرساختی معرفی کرد و گفت: این پروژه در عمران شهری و نیز ایجاد سایر طرح‌های عمرانی در آب‌بر ضرورت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت در راستای توسعه و عمران شهری در آب‌بر از ایجاد مجتمع فرهنگی و تفریحی پیر همدان در شهر آب‌بر خبر داد و افزود: با ایجاد طرح‌های عمرانی مختلف در شهر آب‌بر این شهر به زودی به یک شهر توریستی تبدیل می‌شود.

رجبی مکان اصلی این پروژه را امام‌زاده جعفر، چشمه خانسر و منطقه تاریخی پیر همدان معرفی کرد و اظهار داشت‌: این منطقه از زیباترین نقاط شهرستان محسوب می‌شود که با احداث این طرح نیاز اصلی مردم شهر از نظر روانی و غنی‌سازی اوقات فراغت تامین می‌شود.

وی از حمایت‌های مردم آب‌بر برای اجرای پروژه‌های مختلف تقدیر کرد و بیان داشت: همانگونه که در پروژه گازرسانی مردم شهر آب‌بر دولت را یاری کردند، امیدواریم بار دیگر برای زیباسازی شهر آب‌بر و احداث مجتمع فرهنگی و تفریحی پیر همدان همچون گذشته یاری رسانند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول