اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

سپاه در مسیر حراست از آرمان‌های انقلاب گام برمی‌دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حفظ خون شهدا و آرمانهای امام خمینی(ره) از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

سپاه در مسیر حراست از آرمان‌های انقلاب گام برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه سپاه پاسداران برای پاسداران شاخص‌هایی را تعریف کرده است، اظهار داشت: این 12 شاخص معیاری برای سنجش جایگاه مدیریتی یک شخص در مجموعه سپاه محسوب می‌شود.

وی معرفت و ایمان را از شاخص‌هایی مهم پاسداران عنوان و خاطرنشان کرد: شناخت و ایمان به خدا و عبودیت و عمل صالح دارای زیر مجموعه‌های انجام واجبات دینی و انس با قرآن است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر افزود: اصالت و نجابت خانوادگی، اعتقاد و التزام به ولایت‌فقیه و تولی و تبری از دیگر شاخص‌های مجموعه سپاه به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: نصرت و یاری ولی ‌فقیه، تقوا و پرهیزگاری، پرهیز از تجملات، حلال خوری، ساده‌زیستی، بصیرت و عمل انقلابی، روحیه جهاد و ایثارگری و شایستگی اخلاقی از دیگر شاخص‌ها محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه مجموعه سپاه پاسداران از لحاظ حضور نیروهای ارزشی غنی است، گفت: سپاه پاسداران تاکنون انسان‌های دین‌ محور و خدا محور تقدیم انقلاب کرده است.

وی اضافه کرد: پاسداران به معنای حقیقی کلمه همه تلاش خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب به کار می‌گیرند و در این راه از جان خود نیز دریغ نمی‌کنند.

بیگدلی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های تحسین برانگیز سپاه پاسداران از زمان تاسیس تاکنون خاطرنشان کرد: سپاهیان فرهنگ شهادت و ایثارگری را در همه امور به عنوان الگو و چراغ راه خود در نظر دارند و در راستای حفظ خون شهدا و آرمانهای امام خمینی(ره) از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی در ادامه افزود: این مهم همواره از سوی سپاه پاسداران رویت شده و سپاهیان نشان داده‌اند که چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران پس از جنگ، همواره پشتیبان ولایت‌فقیه بوده‌اند و در زمینه رسیدن کشور به قله‌های سربلندی تمامی توان خود را به کار گرفته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری همچنان در سپاهیان کشور وجود دارد، ابراز داشت: سپاه پاسداران در برابر هر نوع تهدید و مشکلی که امکان وقوع آن برای کشور وجود دارد در صحنه بوده و اجازه تجاوز بیگانگان را به این کشور نخواهد داد و در کنار بسیج با تمامی تهدیدها و توطئه‌ها مقابله می‌کند.

وی افزود: ‌دشمنان این مرز و بوم درصدد گرفتن ولایت فقیه و روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری از مردم ایران هستند، ولی تا زمانی که سپاه و بسیج در این کشور هستند، دشمنان برای رسیدن به این هدف شوم به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش‌های چندین ساله محمدرضا فخیمی قدردانی و علیرضا مولایی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ابهر معرفی شد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول