اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

مزیت استراتژیک سپاه به نیروی انسانی معتقد آن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مزیت استراتژیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیروی انسانی مومن و معتقد به اسلام و ارزش‌های اسلامی است.

مزیت استراتژیک سپاه به نیروی انسانی معتقد آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با مسئولان عقیدتی و سیاسی سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: استراتژیک برخی از نیروها به نیروی انسانی آموزش دیده و ورزیده است که سپاه علاوه بر دارا بودن چنین نیروهایی از ایمان و اعتقاد به اسلام و باور به نظام اسلامی برخوردارند.

به گفته نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان، سپاه تنها نهادی است که در ابتدا بنیان آن بر اساس بینش، تفکر و سیاست به منظور پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن به هیچ نهادی جز سپاه پاسداران واگذار نشده است و اگر سپاه نباشد امکان از بین بردن انقلاب توسط بدخواهان بیشتر می‌شود.

حسینی‌شاهرودی این جمله امام خمینی(ره) که پاسداران باید از پاسداری، پاسداری کنند را نشان از جایگاه رفیع سپاه و پاسداران خواند و تصریح کرد: رویکرد سپاه هراسی دشمنان هم مصداق بارز جایگاه و اثرگذاری سپاه است که دشمنان برای تضعیف جایگاه آن سپاه هراسی را برگزیده‌اند. 

سپاه خود را با شرایط زمانی مطابقت می‌دهد

وی انعطاف‌پذیری را از ویژگی‌های سپاه نام برد که خود را با شرایط مطابقت می‌دهد و گفت: ورود سپاه در هر جایی یک مزیت است که باید از آن به نحو احسن استفاده برد.

نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کردستان اضافه کرد: اگرچه خدمات سپاه و به ویژه سپاه بیت‌المقدس قابل تقدیر است اما نباید به آن قانع شد و برای گسترش فعالیت و برنامه‌ها تلاش کرد.

وی در ادامه متمایز بودن سپاه پاسداران با نیروهای غرب را یادآور شد و گفت: هر آنچه را که نیروهای غربی دارد سپاه بهتر از آن را دارد و این ناشی از گره خوردن ویژگی‌های سپاه با مکتب اسلام است که آنها نمی‌توانند داشته باشند.

حسینی‌شاهرودی تاکید کرد در صورتی که ویژگی‌های سپاه تقویت شوند برای ما سودآور و در صورت تضعیف آنها متضرر خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه گفت: سپاه پاسداران اولین نهادی بود که امام راحل(ره) در آن نماینده گذاشتند و این اهمیت و حساسیت موضوع را می‌رساند.

تکثیر نیروهای خودی وظیفه عقیدتی سیاسی است

وی وظیفه نمایندگی ولی فقیه و عقیدتی سیاسی در سپاه را تقویت معنویت و ایجاد زمینه برای تکثیر نیروهای خودی دانست و بر توجه بیشتر به این موضوع تاکید کرد.

حسینی‌شاهرودی نیروهای عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه را به قطره‌های زمزم تشبیه کرد و گفت: این نیروها به مانند قطره‌های زمزم اگر در کنار هزاران نفر دیگر قرار بگیرند باید آنان را همانند خود کنند.

وی همچنین ایدئولوژی انقلاب اسلامی را مرهون شهید مطهری خواند و گفت: این شهید بزرگوار اساس تفکر را پایه ریزی کرد و آن را به دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برد.

نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کردستان در پایان از شهید مطهری به‌عنوان انسانی به تمام معنا و پرتلاش نام برد که اساس حق و باطل را تبیین نمودند.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول