اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

ماموریت‌های سپاه بر اساس شرایط زمانی تعریف می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اگرچه ماموریت ذاتی سپاه دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است اما بر اساس شرایط زمانی نیز ماموریت‌هایی برای آن تعریف می‌شود.

ماموریت‌های سپاه بر اساس شرایط زمانی تعریف می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان در دیدار کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با نماینده مقام معظم رهبری در کردستان اظهار کرد: سپاه پاسداران یکی از این نهادهای بود که به فرمان امام راحل(ره) در راستای حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن و همچنین خدمت‌رسانی به مردم تشکیل شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس در ادامه به نامگذاری هفته‌ای به نام عقیدتی سیاسی در سپاه را نشان از اهمیت این مقوله دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه عقیدتی سیاسی در این نهاد تبیین معنویات، شناخت و باورهاست و در این زمینه کوتاهی صورت نمی‌گیرد.

به گفته وی، وجود معنویت، باورها به اسلام و ارزش‌های اسلامی و اعتقاد به نظام اسلامی در پاسداران شکست دشمن را در جنگ تحمیلی رقم زد و اکنون نیز این ویژگی‌ها موجب مصون ماندن نظام در برابر ترفندهای دشمنان شده است.

حیدریان خاطرنشان کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه علاوه بر اجرای برنامه‌های اعتقادی در زمینه بصیرت‌بخشی و افزایش بینش سیاسی در قالب برنامه‌های سیاسی اقدام مناسبی انجام می‌دهد.

وی دشمن‌شناسی و شناخت از تاکتیک دشمنان برای حرکت در مسیر افزایش توان سیاسی و رزم به منظور مقابله با آنان را از دیگر برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنوان کرد.

حیدریان در ادامه برنامه‌های عقیدتی سیاسی در سپاه بیت‌المقدس کردستان را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس این استان در زمینه برنامه‌های بصیرت‌افزایی و اعتقادی تمام توان خود را به کار بسته و برنامه‌های ابلاغی به طور کامل اجرایی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس در پایان یادآور شد: در تمامی رده‌های این سپاه انسجام و همدلی وجود دارد به طوری که از رده‌های موفق سپاه در سطح کشور هستیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول