اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرکرد:

تیپ 44 سپاه قمربنی‌هاشم(ع) مقتدر و دشمن‌شکن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرکرد گفت: رزمندگان تیپ 44 سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با اقتدا به پرچم‌دار قیام عاشورا، مقتدر ودشمن‌شکن، ازاسلام وانقلاب دفاع می‌کنند.

تیپ 44 سپاه قمربنی‌هاشم(ع) مقتدر و دشمن‌شکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، محمدعلی نکونام به بازدید از رزمندگان تیپ 44 سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم (ع) مستقر در شمال‌غرب اشاره کرد واظهار داشت: فرزندان شما مردم همیشه در صحنه استان، در سخت‌ترین شرایط با ایمان راسخ و عشق به ولایت از اسلام، انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا دفاع می‌کنند.

وی با تبریک به مردم استان چهارمحال وبختیاری به واسطه داشتن چنین جوانان سلحشور و باایمان ادامه داد: رزمندگان استان در این یگان در سال‌های دفاع مقدس حماسه‌های ماندگاری را خلق کردند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تشریح سفر اخیر خود به مرزهای شمال‌غربی کشور اظهار داشت: در این سفر از قله جاسوسان و جمعی از فرزندان دلیر این استان که در تیپ 44 سپاه قمربنی‌هاشم(ع)مشغول مرزداری هستند دیدار و در ایام فاطمیه در کنار رزمندگان پر افتخار یگان رزم استان در مراسم سوگواری سبب خلقت، صدیقه اطهر، حضرت زهرا (س) شرکت کردم .

نکونام ابراز امیدواری کرد با ارتقاء یگان رزم استان به لشگر عملیاتی قمربنی هاشم (ع) شاهد شکوفایی بیشتر رزمندگان اسلام استان در سایر عرصه‌ها باشیم.

امام جمعه شهرکرد افزود: امنیت و آسایش ما در داخل کشور، مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی رزمندگان و مرزداران در نقاط مرزی است.

نکونام تصریح کرد: رزمندگان یگان رزم استان در شمال‌غرب خواستار رساندن سلام گرم و صمیمانه‌شان به فرمانده معظم کل قوا، مقام معظم رهبری حضرت آیه‌الله العظمی امام خامنه‌ای بودند و گفتند به امام‌المسلمین اعلام کنید که فرزندان شما دراین منطقه و درسخت‌ترین شرایط با تبعیت از ولایت از اسلام دفاع خواهند کرد.

وی ادامه داد: در دیداری که بعد از سفر به شمالغرب با مقام معظم رهبری داشتم از دلاوری‌ها و شجاعت‌های فرزندان این استان برای ایشان سخن گفتم، معظم له نیز در جواب فرمودند"در دیدار با رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) با روحیه ایثارگری آنان آشنا هستم، به این جوانان از جانب من بگویید که موفق و موید باشند و با امید و شادمانی به وظایف خود ادامه بدهند، من هم برایشان دعا می‌کنم".

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مرزداری در دین اسلام از اهمیت والایی برخوردار است، به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اشاره و بیان داشت: در نزد پروردگار یک روز مرزداری در راه خدا بهتر از همه دنیا و هر آن‌چه در آن قرار دارد می‌باشد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول