اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته زمین پاک صورت گرفت

پاکسازی مسیر تاریک دره توسط بسیجیان سپاه انصارالحسین(ع)

خبرگزاری فارس: سرپرست بسیج سازندگی همدان از پاکسازی مسیر تاریک دره در راستای فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط زیست در استان توسط بسیجیان سپاه انصارالحسین(ع) خبر داد.

پاکسازی مسیر تاریک دره توسط بسیجیان سپاه انصارالحسین(ع)

شهرام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بسیج سازندگی همکاری ویژه‌ای با سازمان حفاظت محیط زیست استان در انجام پروژه‌های مختلف دارد، اظهار کرد: این مجموعه در هفته زمین پاک نیز اقدام به پاکسازی زباله‌های مسیر تاریک دره توسط بسیجیان سپاه انصارالحسین(ع) با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست استان همدان کرده است.

وی افزود: داشتن زمین و هوای پاک از مهم‌ترین عوامل سلامتی انسان‌ها به شمار می‌رود و این در حالی است که بخش زیادی از آلودگی محیط زیست از عوامل انسانی ناشی می‌شود.

سرپرست بسیج سازندگی استان همدان تصریح کرد: از مهم‌ترین اقداماتی که در راستای پاک بودن زمین و هوا باید به آن توجه کرد برنامه‌ریزی مناسب و انجام فرهنگ‌سازی بین اقشار مختلف مردم است.

وی ادامه داد: در مراسم پاکسازی مسیر تاریک دره از کارشناس سازمان حفاظت محیط زیست برای توضیح در ارتباط با هفته زمین پاک و مطالبی در مورد بازیافت زباله‌ها و موارد زیست محیطی نیز دعوت شده بود.

صادقی اضافه کرد: بسته‌های فرهنگی از قبیل کیف، لوح فشرده و بروشورهایی برای آشنایی بیشتر با زمین و محیط اطراف و اهمیت نامگذاری این هفته با شعار «سلامت زمین- سلامت انسان» توزیع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان ضمن انجام ورزش و کوهپیمایی در طول مسیر اقدام به جمع‌آوری پسماندها در حاشیه جاده و رودخانه کردند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول