اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

توزیع بودجه در بین هیئت‌ها بر اساس شاخص‌ها صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: توزیع بودجه در بین هیئت‌های ورزشی استان زنجان بر اساس 14 شاخص‌ تعریف شده، انجام می‌شود.

توزیع بودجه در بین هیئت‌ها بر اساس شاخص‌ها صورت می‌گیرد

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته، قهرمانی‌های کسب شده توسط ورزشکاران رشته‌های مختلف، تعداد ورزشکاران حاضر در اردوی تیم‌های ملی را از جمله شاخص‌های لازم برای تخصیص بودجه به هیئت‌های ورزشی است.

وی تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشوری را دیگر شاخص توزیع بودجه در بین هیئت‌های ورزشی عنوان کرد و افزود: این شاخص توازن تخصیص بودجه را بر هم می‌زند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: با توجه به اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان اغلب تیم‌های حاضر در لیگ‌ها را حمایت مالی می‌کند، گفت: این حمایت توازن توزیع بودجه در بین هیئت‌های ورزشی را بر هم می‌زند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان به لحاظ جمعیت در رده‌های پایین‌تر از بیست و پنجم کشور قرار دارد، اضافه کرد: این در حالی است که این استان در جذب بودجه جزو پنج استان برتر کشور محسوب می‌شود.

رحمانی میزان اعتبارات جذب شده توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان را از منابع ملی بیش از 10 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این میزان اعتبار برای کارهای عمرانی جذب شده است.

وی با اشاره به جذب بودجه از منابع استانی تصریح کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان 10 میلیارد تومان بودجه عمرانی نیز از استان جذب کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان میزان بودجه جذب شده در سال گذشته را برای امور جاری از منابع استانی 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: یک میلیارد و 500 میلیون تومان از این بودجه از شاخص‌های فرهنگی جذب شده است.

وی تاکید کرد: عملکرد و فعالیت خود هیئت‌ها نیز در تخصیص بودجه موثر است و مسئولان هیئت‌های ورزشی بسته به میزان فعالیت و تلاش خود می‌توانند از منابع مالی استانی و همچنین فدراسیون‌ها استفاده کنند.

رحمانی با اشاره به احصای نقاط ضعف و قوت هیئت‌های ورزشی در سطح استان زنجان اضافه کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در صدد احیای انجمن‌های ورزش‌یاران است.

وی تاکید کرد: تشکیل انجمن‌های خیریه ورزش‌یاران در راستای استفاده از ظرفیت‌های اولیای ورزشکاران در امور ورزش انجام می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول