اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ

هیئت‌های ورزشی صاحب فضای اداری مستقل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ از واگذاری فضای اداری مستقل به هیئت‌های ورزشی این شهرستان در سال 91 خبر داد.

هیئت‌های ورزشی صاحب فضای اداری مستقل می‌شوند

هوشنگ افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: با هدف توسعه ورزش و پاسخ‌گویی بهتر هیئت‌های ورزشی شهرستان به ورزش دوستان مقرر شد بخشی از فضای اداری را به هیئت‌های ورزشی اختصاص دهیم و بر این اساس واگذاری آن از نیمه دوم فروردین‌ماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اقدام نظم خوبی به فعالیت‌های ورزش شهرستان خواهد داد، گفت: تلاش خواهیم کرد در بخش فضاهای ورزشی نیز هیئت‌های ورزشی را صاحب امکانات اختصاصی کنیم تا بتوانند با فراغ بال بیشتری به امر استعدادیابی‌ و رونق ورزش بپردازند.

افشاری سال 91 را سال اختصاصی سازی فضاهای ورزشی معرفی نمود و تصریح کرد: در سال 91 پروژه‌هایی تحت عنوان سالن اختصاصی برای هر رشته ورزشی خواهیم داشت که هیئت‌های ورزشی نظارت بر اماکن را به طور مستقیم به عهده دارند و جهت برگزاری مسابقات و ایجاد پایگاه قهرمانی از آنها بهره‌برداری خواهند نمود .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه هم‌اکنون در شهرستان ساوجبلاغ روستای بالای جمعیت یک‌ هزار نفر نیست که دارای سالن ورزشی نباشد، گفت: این موضوع نشان می‌دهد در حوزه توسعه زیرساخت‌های ارزشمندی در طی سال‌های اخیر صورت گرفته است .

وی در پایان از معرفی هیئت‌های ورزشی برتر شهرستان و تقدیر از آنها خبر داد و گفت: طی مراسمی در پایان سال 90 از هیئت‌های ورزشی شهرستان تقدیر به عمل آمد تا با انگیزه بیشتری سال 91 را آغاز کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول