اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 فروردین‌ماه

هیئت‌های ورزشی خراسان‌رضوی تقویم فدراسیون خود را اعلام کنند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: هیئت‌های ورزشی استان برنامه‌های ورزشی خود را براساس تقویم فدراسیون مربوطه، تا 15 فروردین‌ماه سال آینده به این اداره‌کل اعلام کنند.

هیئت‌های ورزشی خراسان‌رضوی تقویم فدراسیون خود را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمدرضا خوش‌باطن اظهار داشت: درصددیم برای سال 91 برنامه‌ریزی دقیق و مدونی را به منظور تصاحب جایگاه اصلی ورزش استان در کشور پیاده‌سازی کنیم و با برگزاری مسابقات بین‌المللی و حضور در آن و نیز شرکت در لیگ‌های برتر کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان، سالی پربار برای ورزش استان را رقم بزنیم.

وی فعالیت بیشتر در بحث آموزش و اجرای طرح‌های استعدادیابی در رده‌‌های سنی نونهالان و جوانان را از دیگر برنامه‌‌های این اداره‌کل عنوان کرد.

خوش باطن در ادامه، سال 90 را سالی مطلوب برای عرصه آموزش ورزش استان عنوان و اظهار کرد: در سال جاری از سوی همه هیئت‌های ورزشی دوره‌های آموزشی مختلفی از جمله کلاس‌های مربیگری و داوری برای بانوان و آقایان برگزار شده و در برخی از دوره‌ها، مربیان خارجی نیز تدریس داشته‌اند که خوش‌بختانه نتایج خوبی نیز برای فعالان حوزه آموزش ورزش استان به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی استان تمام برنامه‌‌ها و تقویم اجرایی ابلاغ شده از سوی فدراسیون‌های مربوطه خود را در سال جاری به مرحله اجرا درآوردند، تصریح کرد: خوش‌بختانه نتایج خوبی نیز در این زمینه از سوی هیئت‌ها کسب شد.

معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در ارتباط با فعالیت‌های انجام شده طی سال جاری، گفت: میزبانی مسابقات کشتی با چوخه جهانی، میزبانی مسابقات بین‌المللی شطرنج، میزبانی مسابقات بین‌‌المللی دو و میدانی، میزبانی مسابقات جهانی آلیش و نیز 4 میزبانی مسابقات در سطح استان، از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان در سال 90 محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول