اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان غربی خبرداد

اسپانسر مشکل هیئت ورزشی نابینایان

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان غربی مهم‌ترین مشکل ورزشکاران روشندل را عدم دسترسی کافی به اسپانسر دانست.

اسپانسر مشکل هیئت ورزشی نابینایان

فرناز پیدایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه گفت: مشکلات بودجه‌ای و مسائل مالی مانع از اجرای برنامه‌های مختلف و برپایی کارگاه‌های آموزشی مربی‌گری در رشته‌های مختلف می‌شود پس یکی از برنامه‌های سال جاری هیئت جذب حمایت نیکوکاران است.

وی از همراهی بعضی دستگاه‌های اجرایی با این هیئت قدردانی کرد و گفت: سازمان بهزیستی، شهرداری ارومیه، تعدادی از کارخانجات استان نیز به انحای مختلف در کنار این هیئت قرار گرفته‌اند مضاف بر اینکه اداره ورزش و جوانان هم از تخصیص بودجه به هیئت دریغ ندارد.

این مسئول با بیان اینکه هیئت ورزشی مذکور در ارومیه و نقده فعالیت دارد خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ورزشی روشندلان در دو رشته شنا و گلبال در این دو شهرستان تداوم دارد به طوری که در ماکو نیز چندین ورزشکار خواهر تمرین‌های این دو رشته موجود را انجام می‌دهند.

پیدایی با بیان اینکه باید بیش از بیش این دیدگاه در جامعه تقویت شود که نقص جسمی بیانگر ناتوانی نمی‌باشد خاطرنشان کرد: اغلب ورزشکاران که با مسئولان این هیئت ورزشی در ارتباط هستند تحصیلات تکمیلی خود را به پایان رسانده و لیسانس یا فوق‌لیسانس‌ هستند همچنین فراخور قابلیت‌های خود در یکی از سازمان‌ها به فعالیت مشغول شده‌اند.

وی به وظیفه رسانه‌ها در راستای تغییر دیدگاه‌های خانواده‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به این که روشندلان در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برند خانواده‌ها رضایت چندانی برای آغاز فعالیت‌های ورزشی فرزندان خود ندارند در حالی که شرکت در این امر برای آحاد جامعه به ویژه روشندلان و معلولان از نظر جسمی و روحی بسیار لازم و مفید است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول