اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل تاکید کرد

هیئت‌های ورزشی با سیاست‌های ورزش استان هماهنگ باشند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل بر فعالیت هیئت‌های ورزشی استان اردبیل همسو با سیاست‌های ورزشی استان تاکید کرد.

هیئت‌های ورزشی با سیاست‌های ورزش استان هماهنگ باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هادی صباغی در جلسه بررسی تقویم 91 شمشیربازی استان اردبیل و نحوه فعالیت هیئت‌های شمشیربازی سراسر استان اظهار داشت: سیاست‌های جدید ورزش استان ایجاب می‌کند تا هیئت‌های ورزشی استان هم خود را با این سیاست‌ها هماهنگ کنند و بر این اساس هیئت شمشیربازی استان نیز از این پس با تاکید بر تداوم استعدادیابی؛ برنامه‌ریزی ویژه برای حمایت از ارتقای فنی قهرمانان، مربیان و داوران شمشیربازی استان را در اولویت خود قرار داده و سعی خواهد کرد در این مسیر گام بردارد.

وی با اشاره به تدوین سیاست‌های جدید ورزش استان مبنی بر توجه به کیفیت و ارتقای فنی ورزشکاران استان اردبیل افزود: در طرح توسعه و بعد از سه سال تلاش مستمر و براساس همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، فایل توسعه شمشیربازی استان را با هفت شهرستان اردبیل، نیر، نمین، گرمی، خلخال، سرعین و مشگین‌شهر منعقد کردیم و از این پس تمام توان امکاناتی، فنی و مالی خود را بر ارتقای فنی و تجهیزاتی این شهرستان‌ها متمرکز خواهیم کرد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد هیئت شمشیربازی در سال‌های قبل و برخی شاخص‌های عملکردی در سال‌های اخیر، مهم‌ترین محورهای برنامه‌های این هیئت را استعدادیابی، ارتقای فنی و تقویت زیرساخت‌های علمی، انسانی و تجهیزاتی شمشیربازی استان اعلام کرد.

صباغی خاطرنشان کرد: هیئت شمشیربازی استان اردبیل تمام حمایت را از هیئت‌های شهرستان‌ها در بحث آموزش خواهد نمود و تقویت علمی و آموزشی این هیئت‌ها از اولویت‌های هیئت استان است.

وی با اعلام اینکه سال جاری آخرین سال دوره چهار سال مدیریت هیئت فعلی در شمشیربازی استان است اظهار داشت: در آذرماه سال جاری انتخابات ریاست این هیئت انجام خواهد شد و امیدوارم با انتخاب فردی شایسته‌تر و توانمندتر، هیئت جدید و منتخب شمشیربازی استان بتواند ادامه دهنده روند رو به رشد این رشته ورزشی در سطح استان باشد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل در ادامه سخنان خود با تقدیر از زحمات و فعالیت‌های هیئت‌های شهرستانی، روند رو به رشد هیئت استان در سال‌های اخیر را مرهون همدلی، همراهی و تلاش شبانه‌روزی همه عوامل این هیئت، روسای شهرستان‌ها و مربیان دانست و تصریح کرد: مجموعه هیئت شمشیربازی استان اردبیل در شهرستانها، کادر هیئت و مربیان و داوران نشان دادند با اتحاد حول یک محور و برنامه مشخص و تلاش و کوشش توام با خلوص نیت می‌توان روند رو به رشد و پیشرفت را طی کرد و پله‌های ترقی را پیمود و امروز ما شاهد این امر در قالب هیئتی به نام شمشیربازی هستیم.

صباغی لزوم اعزام مربیان از مرکز استان به شهرستان‌های به منظور ارتقای توان فنی شمشیربازان شهرستانی، استهلاک تجهیزات شهرستان‌ها و لزوم به روزرسانی آنها، توجه ویژه به تربیت مربیان و داوران بومی در شهرستان‌ها، بازنگری در نحوه برگزاری مسابقات و لزوم آموزش صحیح داوران برای کاهش درصد خطاهای داوری در مسابقات داخل استانی، اعطای میزبانی مسابقات استانی به شهرستان‌ها در راستای بالا بردن انگیزه بازیکنان شهرستانی، توجه به برقراری ارتباط مناسب با ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها برای جذب اعتبارات مناسب و توجه به نحوه تمرینات و حضور قهرمانان در شهرستان‌ها و پیگیری وضعیت ورزشی و درسی آنان را از اولویت‌های مهم شمشیربازی استان اردبیل در سال جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول