اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

هیئت‌های ورزشی و مدیران زمینه‌ساز جهش ورزش باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت‌های ورزشی و مدیران اجرایی با همکاری یکدیگر زمینه جهش در بخش ورزش را فراهم کنند.

هیئت‌های ورزشی و مدیران زمینه‌ساز جهش ورزش باشند

سید محمدکاظم حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت مقوله ورزش در هر جامعه اظهار داشت: به طور قطع با شکل‌گیری وزارت ورزش و جوانان، انتظار جامعه ورزشی در سطوح مختلف آن اعم از ورزش قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی به مراتب متفاوت‌تر از دوره‌های گذشته شده است.

وی گفت: این انتظار در زمینه تمرکز بر فعالیت‌های تخصصی نیز ظهور و بروز می‌یابد چراکه این مهم بسترساز ارتقای سطح توانایی‌های علمی و فنی هر حوزه از ورزش خواهد بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سوی دیگر می‌توان به لزوم سپردن مدیریت‌های حوزه‌های ورزشی به نیروهای متخصص اشاره داشت چراکه همین امر ارتقای سطح ورزش را موجب خواهد شد.

وی گفت: توجه به حمایت‌های تعریف ‌شده‌ در مباحث مادی، اجتماعی و معنوی نیز یکی از ضروریات پیش روست تا هر یک از رشته‌های ورزشی بتوانند به سهولت با جامعه مخاطب خود ارتباط تنگاتنگ داشته و در معرفی سبک‌ها و شیوه‌های خود در تنگنا قرار نگیرند.

حجازی افزود: برای تحقق این اهداف مهم، علاوه بر فعالیت هیئت‌های ورزشی، مدیران اجرایی نیز باید ضمن برگزاری نشست‌های تخصصی با اهل فن، زمینه این جهش را فراهم آورند.

وی تأکید کرد: با گذشت بیش از یک سال از شکل‌گیری وزارت ورزش و جوانان، نقش مدیران ملی برای پشتیبانی از حوزه‌های استانی نیز بسیار ویژه و اثربخش است که این مهم باید مدنظر باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین راستا نمایندگان مردم با رصد برنامه‌هایی که در این حوزه در حال اجراست انتظار آن را دارند که به صورت محسوس‌تر این تغییر را در خروجی کار مشاهده کنند.

وی گفت: البته برای اجرایی شدن این مهم، حمایت‌های جدی در مجلس برای تحقق این حرکت در دستور کار است و این امر در مجلس نهم نیز به عنوان یکی از مطالبات نمایندگان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

حجازی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به ظرفیت بالای ورزش استان، ضمن تشکر از ورزشکاران پاس نوین افزود: این مجموعه با بهره‌گیری از نیروهای بومی توانسته گام ارزشمندی به منظور ارتقابخشی جایگاه خود بردارد که باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول