اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کاهش آسیب‌های ورزشی

هیئت پزشکی ورزشی شهرستان ساوجبلاغ راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با هدف کاهش آسیب‌های ورزشی هیئت پزشکی ورزشی شهرستان ساوجبلاغ راه‌اندازی شد.

هیئت پزشکی ورزشی شهرستان ساوجبلاغ راه‌اندازی شد

کیان نخبه‌زعیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: با پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ و طی حکمی این هیئت در شهرستان ساوجبلاغ راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: مسئولیت این هیئت در شهرستان را با این هدف برعهده گرفتم تا با ارائه خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران شهرستان گام‌های مؤثری در کاهش آسیب‌ها و هدایت بهتر آنها در مسیر قهرمانی برداشته باشم.

این مسئول به محورهای اصلی برنامه‌های هیئت اشاره کرد و گفت: هدف اصلی ما ایجاد یک امنیت خاطر برای ورزشکاران، مربیان و خانواده‌های آنها و همه دست‌اندرکاران عرصه ورزش است و تلاش داریم آسیب‌های ورزشی را کم کنیم ضمن آنکه آسیب‌هایی که طی ورزش ممکن است پیش بیاید و تأثیرات جبران‌ناپذیر برای سلامت ورزشکاران داشته باشد را با اقدام فوری اکیپ‌های پزشکی به حداقل برسانیم.

نخبه‌زعیم افزود: مربیان ما با این که مربیان خوب و کارآزموده‌ای هستند ولی در رژیم‌های غذایی و ارائه مکمل‌های ورزشی به ورزشکاران و قهرمانان خود ناآگاه عمل می‌کنند و مشکلاتی به وجود می‌آورند که به مرور زمان سلامت آنها را به خطر می‌اندازند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف کار را آموزش صحیح به مربیان و ورزشکاران در جهت به حداقل رساندن این‌گونه مسائل دانست و افزود: در واقع پایه اصلی کار این هیئت آگاهی و آموزش صحیح است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: تحق اهداف ما مستلزم همکاری مستمر و مستقیم هیئت‌های ورزشی می‌باشد، لذا قصد داریم در زمینه معاینات ورزشی قبل از مسابقه برای مربیان، داوران و ورزشکاران واعزام اکیپ‌های پزشکی به مسابقات و کلاس‌های آموزشی مختلف منسجم‌تر و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر فعالیت کنیم.

وی در پایان به معرفی اعضای هیئت پزشکی ورزشی شهرستان ساوجبلاغ پرداخت و گفت: با بررسی‌های مختلف در نهایت الهام اهل حق به عنوان نایب رئیس، سیدنورالدین میرربیع به عنوان مسئول کمیته خدمات درمانی، مهران افشاری به عنوان مسئول کمیته بازرسی و مهسا رمضانی به عنوان بازرس بخش بانوان معرفی شدند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول