اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

از رؤسای هیئت‌های ورزشی فیروزآباد تجلیل شد

خبرگزاری فارس: رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان فیروزآباد طی مراسمی با حضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان تجلیل شدند.

از رؤسای هیئت‌های ورزشی فیروزآباد تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، مراسم تجلیل از رؤسای هیئت‌های ورزشی فیروزآباد بعد از ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزآباد برگزار شد.

در این مراسم جهانبخش بهمنی، با اظهار خرسندی از حضور در جمع صمیمی و پرشور رؤسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: برگزاری، تداوم و پیگیری این‌گونه جلسات، موجب استحکام بدنه ورزش و ایجاد همدلی و وحدت میان سایر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان می‌شود.

وی افزود: همچنین این جلسات نوید گام‌های مؤثر در آینده نه چندان دور برای اداره ورزش و جوانان این شهرستان را دارد.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: شورای ورزشی شهرستان فیروزآباد در راستای تقویت و رشد رشته‌های ورزشی باید تشکیل شود و به استعدادها و توانمندی‌های جوانان شهرستان فیروزآباد توجه ویژه داشته باشد.

بهمنی اضافه کرد: ورزش عامل ارتقای روحیه نشاط و شادابی و پویایی در جامعه است و همگی باید با تمام امکانات برای تقویت رشته‌های ورزشی در این شهرستان بسیج شوند.

وی با اشاره به فواید ورزش در پویایی، نشاط و کاهش هزینه‌های درمانی بیان داشت: ورزش عامل حریت و جوانمردی در جامعه بوده و عامل پیشگیری از آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد خطاب به مسئولان هیئت‌های ورزشی گفت: مشکلات ورزشکاران به صورت بخشی با هماهنگی رئیس اداره ورزش و جوانان جمع‌بندی و برای طرح در جلسه شورای ورزشی شهرستان ارائه تا حمایت‌های لازم در بخش‌های مختلف انجام پذیرد.

بهمنی ایجاد وحدت، همدلی و هماهنگی بین رؤسای هیئت‌های ورزشی، رعایت سلسله مراتب اداری، نظارت بر انجام امور، توجه به رده‌های پایه و تقویت کلاس‌های آموزشی را از جمله کارهای زیربنایی در عرصه ورزش این شهرستان عنوان کرد.

وی ابراز داشت: ورزش در دنیای امروز یک رسانه است که می‌تواند عهده‌دار انتقال پیام‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی مذهبی به جهانیان و به مثابه ابزاری برای تأمین منافع ملی باشد.

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: امروزه رویدادهای ورزشی بین‌المللی جذابی وجود دارد که توجه مردم جهان را به خود جلب می‌کند و همین توجه جهانی، بسیاری از کشورها را به استفاده سیاسی از بازی‌های المپیک کشانده است.

بهمنی با اشاره به مشکلات مالی حاکم بر عرصه ورزش خاطر نشان کرد: آنچه تا کنون باعث رشد و پیشرفت در عرصه ورزش شده، عشق، علاقه و انگیزه به عرصه ورزش است و با انگیزه و علاقه می‌توان کمبودهای مالی را جبران کرد.

وی در پایان با اشاره به کسب 264 مدال در عرصه استانی، ملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران این شهرستان، با اهدای لوح و جوایزی از زحمات رؤسای هیئت‌های ورزشی و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان در فراهم کردن بسترهای رشد و پیشرفت ورزش قهرمانی و همگانی تقدیر کرد.

رئیس شورای تأمین شهرستان فیروزآباد همچنین پیشاپیش فرا رسیدن بهار طبیعت را به تمام ورزشکاران و افتخارآفرینان فیروزآبادی تبریک گفت.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول