اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تعیین رئیس جدید صورت می‌گیرد

ثبت‌نام از کاندیداهای 3 هیئت ورزشی در قم

خبرگزاری فارس: دبیر مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: برای انتخاب رؤسای جدید سه هیئت ورزشی، این اداره کل از کاندیداهای واجد شرایط ثبت به عمل می‌آورد.

ثبت‌نام از کاندیداهای 3 هیئت ورزشی در قم

محسن فارسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه دوره چهار ساله ریاست هیئت‌های ورزشی کاراته، کشتی و گلف استان قم به پایان رسیده است، از واجدین شرایطی احراز ریاست دوره جدید این هیئت‌ها ثبت نام انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: البته افراد علاقه‌مند به شرکت در مجمع انتخابات هیئت‌های ورزشی مورد نظر باید شرایطی نیز داشته باشند که تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به یکی از سه ادیان رسمی کشور، عدم سوء سابقه کیفری، دارا بودن حداقل 30 سال سن و دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم از جمله این شرایط به شمار می‌رود. 

دبیر مجامع هیئت‌های ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم افزود: تکمیل فرم ثبت‌نام، فتوکپی صفحه اول شناسنامه، فتوکپی کارت پایان خدمت با معافیت دائم یا عضویت رسمی در نیروها مسلح، فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس، ارائه برنامه پیشنهادی کوتاه مدت و میان مدت و نحوه تامین منابع مالی هیئت و معرفی و پیشنهاد دبیر و نایب رئیس بانوان هیئت نیز از جمله مدارک مورد نیاز کاندیداهای ریاست هیئت‌های ورزشی کاراته، گلف و کشتی محسوب می‌شوند.

وی ابراز داشت: در بین شرایط مورد نظر برای کاندیداهای ریاست هیئت‌های ورزشی استان قم در این دوره، گزینه ارائه برنامه پیشنهادی شامل برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت و نیز نحوه تامین منابع مالی هیئت از مهم‌ترین موضوعاتی ا‌ست که کاندیداهای این هیئت‌ها باید برای تحقق آن برنامه ویژه داشته باشند.

فارسی با اشاره به روسای دوره‌های چهار ساله اخیر این هیئت‌ها بیان کرد: در طول چهار سال گذشته حسن عابدی در هیئت کاراته، سیدمحمد علوین در هیئت گلف و محسن حلوایی در هیئت کشتی استان قم مسئولیت ریاست این هیئت‌ها را بر عهده داشته‌اند. 

وی در ادامه از برگزاری مجمع سالیانه هیئت‌های ورزشی استان قم خبر داد و اظهار داشت: نخستین مجمع سالیانه عمومی هیئت‌های ورزشی به هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم اختصاص داشت که روز سوم اردیبهشت ماه با حضور سرپرست این فدراسیون و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و عملکرد سال 90 و تقویم سال 91 این هیئت مورد تایید قرار گرفت.

دبیر مجامع هیئت‌های ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم افزود: ثبت‌‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت‌های کاراته، کشتی و گلف ظرف مدت یک هفته بعد از درج آگهی این اداره کل در جراید عمومی بر اساس تبصره دو ماده هفت آیین نامه هیئت‌های ورزشی انجام می‌پذیرد و بعد از آن انتخابات هر یک از این هیئت‌ها با حضور مسئولان فدراسیون آن رشته و اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول