اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان:

در مورد همکاری با هیئت انجمن ورزشی اظهار نظر نمی‌کنم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان گفت: تا زمانی که وضعیت رشته کونگ‌فو مشخص نشود، نمی‌توانم در مورد همکاری یا قطع همکاری با هیئت انجمن‌های ورزشی اظهار نظر کنم.

در مورد همکاری با هیئت انجمن ورزشی اظهار نظر نمی‌کنم

رمضان‌علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اظهار داشت: بعد از اعتراض گسترده‌ای که از سوی ورزشکاران رشته کونگ‌فو صورت گرفت، احتمال دارد در تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای تبدیل فدراسیون کونگ‌فو به انجمن تغییری حاصل شود.

وی افزود: در حال حاضر مشخص نیست که چه تصمیمی گرفته شود، به همین دلیل در مورد وضعیت آینده نمی‌توانیم به درستی قضاوت کنیم.

سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان درباره احتمال همکاری با هیئت‌ انجمن‌های ورزشی استان اصفهان بیان داشت: تصمیم قطعی خود را در این مورد بعد از نهایی شدن تبدیل فدراسیون به انجمن می‌گیرم.

وی با انتقاد شدید از تصمیم وزارت ورزش برای تبدیل فدراسیون کونگ‌فو به انجمن تصریح کرد: فدراسیون کونگ‌فو در بین رشته‌های رزمی بیشترین تعداد ورزشکار بیمه شده را دارد اما بر اثر خصومت شخصی و تصمیم غیر کارشناسی چنین تصمیمی در مورد این فدراسیون گرفته شد.

احمدی افزود: از زمانی که این تصمیم اعلام شده، ورزشکاران کونگ‌فو دچار سردرگمی شده و احساس می‌کنند این رشته آینده مبهمی درد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول