اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده‌بندی سایت‌های استانی

هیئت پزشکی ورزشی کرمان به رتبه دوم دست یافت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان گفت: در رده‌بندی نهایی هیئت‌های پزشکی ورزشی کشور سایت هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان عنوان دوم را از آن خود کرد.

هیئت پزشکی ورزشی کرمان به رتبه دوم دست یافت

حسین جمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بر اساس رده‌بندی هیئت‌های پزشکی ورزشی کشور، استان‌های گیلان، کرمان و کرمانشاه رتبه‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند و پس از این استان‌ها، هیئت‌های پزشکی ورزشی تهران، اصفهان و مازندران عناوین سوم تا ششم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه امتیازدهی به منظور انتخاب سایت‌های برتر بر اساس ملاک‌هایی از جمله چگونگی تنظیم خبر، عکس و گفت‌وگو انجام گرفته است، عنوان کرد: در این سه بخش ملاک انتخاب سایت‌های برتر بر اساس  چگونگی تنظیم خبر و ارزش خبری، خبر همراه با عکس، گزارش تصویری، گفت‌وگو با مسئولان هیئت، مسئولان ورزش استان و ارائه مقالات اختصاصی تعیین شده بود.

جمالی‌زاده خاطرنشان کرد: بر این اساس طی مراسمی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در اردیبهشت ماه سال جاری از استان‌های برتر در جریان دومین همایش مسئولان روابط عمومی تقدیر می‌شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان به رده‌بندی نهایی سایت‌ها و روابط عمومی‌های برتر از سوی فدراسیون اشاره کرد و گفت: استان گیلان با کسب 624 امتیاز عنوان نخست این رده‌بندی را به دست آورد و پس از آن هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان با کسب 495 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

جمالی‌زاده تصریح کرد: روابط عمومی و سایت هیئت با تلاش و توجه به امر مهم اطلاع‌رسانی موفق شد با پیشی گرفتن از استان‌هایی همچون تهران و اصفهان به این عنوان ارزشمند دست یابد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول