اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی کردستان منصوب شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان کردستان ظهر امروز با حضور دبیر فدراسیون منصوب شد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی کردستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد مبین که مدت یک سال است به عنوان سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی فعالیت دارد در برگزاری انتخابات با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس این هیئت ورزشی منصوب شد.

مبین در ابتدا اظهار کرد: در راستای توسعه برنامه‌های این هیئت، سالن ورزشی سال جاری از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان در اختیار ورزشکاران این هیئت قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: با در دست گرفتن این سالن سرپوشیده به عنوان سالن اختصاصی علاوه بر برطرف شدن بسیاری از مشکلات، یک منبع درآمد هم برای هیئت محسوب می‌شود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی به برگزاری جلساتی با شهرداری و استانداری اشاره کرد و گفت: در این جلسات مصوب شد که زمینی در منطقه آبیدر سنندج در اختیار ورزشکاران بعضی از انجمن‌ها قرار گیرد و به عنوان منطقه ورزشی استان نامگذاری شود.

مبین میزبانی این دوره مسابقات  را در توسعه رشته‌های ورزشی استان مستمر ثمر خواند و گفت: این مسابقات در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فعالان ورزشی استان، اظهار کرد: امیدوارم رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان در راستای آئین‌نامه ورزشی سایر اعضا این هیئت را به زودی مشخص کند و با حرکتی جدید فعالیت خود را شروع کند.

فرهاد عبداللهی در ادامه به اضافه شدن هیئت پرورش اندام و کونگ‌فو به انجمن‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: ادغام شدن این هیئت‌ها با انجمن‌های ورزشی مشکلات بسیاری در برخواهد داشت، اما با وجود مشکلات امیدوارم روز به روز شاهد توسعه رشته‌های ورزشی این هیئت ورزشی در کردستان باشیم.

وی به ساماندهی هیئت‌های ورزشی سطح استان تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: در مدت باقی مانده از سال جاری میزبان تعداد زیادی از اعضا فدراسیون‌های ورزشی خواهیم بود.

مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون 22 ماه جاری برای انتخاب رئیس هیئت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول