اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تاکید کرد

توسعه ورزش‌های قهرمانی با ساماندهی هیئت‌های ورزشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بر توسعه ورزش‌های قهرمانی توام با ساماندهی و تقویت هیئت‌های ورزشی در این استان تاکید کرد.

توسعه ورزش‌های قهرمانی با ساماندهی هیئت‌های ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج صبح امروز در کلاس آموزشی ـ توجیهی هیئت‌های ورزشی شهرستان کوثر اظهار داشت: مردم اردبیل به دلیل وجود طبیعت ناب این استان استعدادهای بالقوه ورزشی هستند که تبدیل این استعدادها به بالفعل نیازمند حمایت همگانی است.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان زمینه را برای این هدایت و ساماندهی فراهم کرده است، افزود: شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی شهرستان‌های استان را نیز در اولویت قرار دادیم تا زمینه گسترش و توسعه ورزش در بین مردم را سبب شویم.

این مسئول ابراز داشت: در تمام شهرستان‌های استان اردبیل باید تحقیقات میدانی و ظرفیت‌سنجی انجام بگیرد تا بتوانیم ظرفیت‌های ورزش شهرستان‌ها را بشناسیم و نسبت به آن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

وی افزود: با برنامه‌‌های منسجم می‌توان در تمام شهرستان‌های استان قهرمانان کشوری و جهانی پرورش داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اولویت و موفقیت هیئت‌های ورزشی را داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پازاج تصریح کرد: هدف ما گام برداشتن در راستای توسعه ورزش‌های قهرمانی است و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه تمام هیئت‌های ورزشی با برنامه‌ریزی دقیق و درست برنامه‌های هیئت‌ها را پیگیری کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول