اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

هیئت‌های ورزشی برتر آمل در سال 90 معرفی شدند

خبرگزاری فارس: شش هیئت ورزشی برتر شهرستان آمل در سال 1390 شامگاه سه‌شنبه معرفی شدند.

هیئت‌های ورزشی برتر آمل در سال 90 معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شش هیئت ورزشی برتر این شهرستان در سال 1390 با حضور مسئولان معرفی شدند.

هیئت‌های ورزشی تکواندو، کشتی، فوتبال، والیبال، پرورش اندام و کوهنوردی و صعودهای ورزشی به عنوان برترین هیئت‌های ورزشی سال 90 این شهرستان لقب گرفتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در این آئین با اشاره به اینکه برای امر ورزش باید همه دست به دست هم دهیم، بیان داشت: ورزش یکی از دشمنان اعتیاد است و در برخورد با بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه نیز می‌توان با ورزش موفق بود.

هاشم جمشیدپناه با اعلام اینکه باید هیئت‌های ورزشی به صورت زیربنایی به بحث ورزش بپردازند تا پیشرفت‌های زیادی را در این عرصه شاهد باشیم، گفت: در امر ورزش با توجه به بیانات و منویات رهبر انقلاب که به سه شاخصه تحصیل، تهذیب و ورزش در دیدار با جوانان تاکید داشتند حرکت می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه جامعه ورزشی این شهرستان در روزهای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی 100 شهید را تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: طی سه ماه گذشته دو ضایعه ورزشی بزرگ را جامعه ورزشی آمل به خود دید و جعفر خراسانی یکی از برترین‌های والیبال شمال کشور و تقی آقاجانی اسطوره کشتی روزهای نه چندان دور به دیار باقی رخت بربستند.

جمشیدپناه تعداد هیئت‌های ورزشی فعال این شهرستان را 34 هیئت دانست و یادآور شد: مدال‌آوران زیادی در عرصه‌های کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی از این شهرستان به دنیا معرفی شدند که حاصل سال‌ها تلاش و زحمت مربیان بومی هستند.

به گزارش فارس، به هیئت‌های ورزشی شهرستان آمل به رسم یادبود لوح سپاس و هدایایی اهدا شد و از شش هیئت ورزشی برتر این شهرستان در سال 1390 نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول