اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تعامل بیشتر انجام می‌شود

حضور نماینده تشکل‌های جوانان در هیئت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور دائمی نماینده تشکل‌های جوانان در هیئت‌های ورزشی این استان وحق رای آن‌ها در هیئت‌ها خبر داد.

حضور نماینده تشکل‌های جوانان در هیئت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد‌

محمد شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: عموما هر ورزشکاری جوان است و تشکل‌های جوانان نیز به ورزش علاقه‌مند هستند که خود موجب تعامل هر چه بیشتر این دو رکن مهم در امور ورزش و جوانان می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در طول مدت سپری شده از ادغام این دو حوزه با یکدیگر، سعی در برقراری ارتباط و تعامل هر چه بیشتر بین آن‌ها کرده‌ایم.

شفیعی ابراز داشت: تعداد 30 برنامه از تشکل‌های جوانان را در نیمه دوم سال 90 مورد حمایت قرار دادیم که در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی، مذهبی بود.

این مسئول عالی امور ورزش و جوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اداره‌کل در نخستین نیم‌سال فعالیت خود از این دست برنامه‌ها حمایت کم‌نظیری کرده است.

شفیعی در ادامه به دستورالعمل این اداره‌کل در زمینه ممنوعیت خرید البسه خارجی نیز گریزی زد و بیان داشت: متاسفانه برخی در این زمینه به درستی متوجه منظور ما نشدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ما تنها در بخشنامه خود به این موضوع اشاره کرده‌ایم که خرید هرگونه البسه ورزشی خارجی که این مدیریت باید برای ورزشکاران خود در راستای حضور در میادین ورزشی تهیه کند، ممنوع است.

شفیعی تصریح کرد: البته ورزشکاران می‌توانند به صورت شخصی چنین لباس‌هایی را خریداری کنند و از نظر ما پوشیدن آن‌ها نیز منعی ندارد.

وی گفت: اما به مدیران و معاونان خود توصیه کرده‌ایم که برای عملیاتی کردن فرمان رهبری در نوروز امسال همه خریدهای آن‌ها تولید داخل باشد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول