اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

پرداخت 340 میلیون ریال زکات در شهرستان طارم

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان طارم گفت: سال گذشته 340 میلیون ریال زکات در شهرستان طارم پرداخت شد.

پرداخت 340 میلیون ریال زکات در شهرستان طارم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدمسعود حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد احیای زکات این شهرستان با اشاره به جایگاه شهرستان طارم در زمینه پرداخت و جمع‌آوری زکات به ارائه گزارش از عملکرد این نهاد در سال گذشته پرداخت.

دبیر ستاد احیای زکات در شهرستان طارم با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و سایر دستگاه‌های ذیربط در این زمینه افزود: شناسایی عوامل تاثیرگذار در روستاها با همکاری ستاد احیای زکات و ادارات ذی‌نفوذ و همچنین استفاده از فرصت‌های موجود در روستاهای این شهرستان از قبیل مناسبت‌هایی همچون اعیاد و شهادت‌ها از معاونت فرمانداری این شهرستان درخواست پیگیری لازم در زمینه مبالغ تشویقی زکات این روستاها را در سال‌های گذشته داشته باشد.

همچنین در ادامه این جلسه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان طارم گفت: پرداخت زکات تعادل طبقاتی در جامعه ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین فغانی با اشاره به اهمیت پرداخت زکات افزود: همچنان که نماز تعادل روحی در افراد ایجاد می‌کند، زکات نیز موجب ایجاد تعادل طبقاتی در جامعه می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر یافتن راهکاری عملی در زمینه دریافت زکات در جامعه اسلامی اضافه کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه پرداخت زکات مستحبی در شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های موجود نیز از جمله مواردی است که باید مورد توجه مسئولان اجرایی امر در این زمینه قرار گیرد.

گفتنی است، در ادامه این جلسه اعضای حاضر در جلسه به ارائه نظرات خود در زمینه فعالیت بیشتر ستاد احیای زکات پرداخته و آمادگی خود را مبنی بر همکاری هر چه بیشتر با این ستاد اعلام کردند.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان طارم سال گذشته 340 میلیون ریال زکات در شهرستان طارم به کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول