اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد احیای زکات شهرستان طارم:

ستاد احیای زکات از برکات نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد احیای زکات شهرستان طارم گفت: ستاد احیای زکات از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

ستاد احیای زکات از برکات نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمد صادقی پور ظهر امروز در جلسه ستاد احیای زکات شهرستان طارم با مثبت ارزیابی کردن فعالیت ستاد احیای زکات در طارم اظهار کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی تشکیل همین ستاد است.

وی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل حکومت اسلامی پیاده کردن برنامه‌های دینی در کشور است، افزود: اقامه نماز و پرداخت زکات از مهم‌ترین اهدافی است که در نظام جمهوری اسلامی تاکید بسیاری به آن شده است.

رئیس ستاد احیای زکات شهرستان طارم با تقدیر از عملکرد ستاد احیای زکات شهرستان طارم با وجود نبود محصولات مشمول زکات واجب و زکات مستحبی در این شهرستان، از دستگاه‌های عضو در این شهرستان خواست در سال جاری نیز در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

گفتنی است، در ادامه این جلسه بر اساس تصمیمات اعضای حاضر در جلسه برنامه‌های اجرا در این شهرستان به تصویب اعضای حاضر در جلسه درآمد.

در این جلسه مقرر شد، تبلیغات اسلامی (روحانیون) و همچنین اوقاف و امور خیریه نیز در زمینه آثار و برکات زکات اطلاع‌رسانی شود.

ارسال اسامی کشاورزان عمده توسط مدیر جهاد کشاورزی شهرستان به دبیرخانه ستاد احیای زکات، پیگیری سیاست‌های تشویقی زکات از طریق فرمانداری شهرستان، انتخاب یک یا دو نفر از اهالی روستاهای پردرآمد به عنوان عامل زکات در راستای جذب زکات مستحبی در روستای مربوط و همچنین تشویق کشاورزان برای پرداخت زکات مستحبی به ویژه برای پروژه‌های اجرایی که از محل زکات اقدام به اجرای آنها می‌شود، از مصوبات این جلسه ستاد احیای زکات در شهرستان طارم بود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول