اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد زکات شهرستان فردوس خبر داد

افزایش 2 برابری زکات در فردوس

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد زکات شهرستان فردوس از جمع‌آوری 63 میلیون و 640 هزار تومان زکات طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: زکات در این شهرستان ۲ برابر افزایش داشته است.

افزایش 2 برابری زکات در فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: میزان زکات جمع‌آوری شده در شهرستان فردوس در سال جهاد اقتصادی نسبت به سال 89 بیش از صد درصد افزایش داشته است.

وی گفت: حدود 90 درصد درآمد حاصله از جمع‌آوری زکات صرف اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان و 10 درصد نیز به فقرا و نیازمندان سطح شهرستان به صورت موردی کمک شده است.

دبیر ستاد زکات فردوس افزود: با توجه به خشکسالی‌های پیاپی در سال گذشته مبلغ یک میلیون و 640 هزار تومان زکات دام در شهرستان فردوس جمع‌آوری شده است.

پاکدل برگزاری کارگاه آموزشی زکات برای عاملین، دامداران و کشاورزان، برگزاری 800 جلسه چهره به چهره با کشاورزان و دامداران و روستائیان، برگزاری 100 جلسه چهره به چهره با اساتید و معتمدین مردم در ارتباط با زکات را از جمله فعالیت‌های ستاد زکات شهرستان فردوس برشمرد.

این مسئول به فعالیت تعداد 50 نفر عامل زکات در روستاهای سطح شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: عاملین زکات در سطح روستا کشاورزان و دامداران را به پرداخت زکات تشویق و زکات پرداختی آنان را به دبیرخانه ستاد منتقل می‌کنند.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول