اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان چرداول:

ترویج فرهنگ زکات در جامعه ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شیروان چرداول گفت: ترویج فرهنگ زکات در جامعه ضروری است.

ترویج فرهنگ زکات در جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدجواد شریفی ظهر امروز در نشست ستاد احیای زکات شهرستان شیروان چرداول اظهار داشت: ترویج فرهنگ زکات در شهرستان باید بیش از پیش باشد.

وی شهرستان شیروان چرداول را به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشرو در جمع آوری زکات در استان نام برد و ادامه داد: پارسال در مجموع 620 میلیون ریال زکات در شهرستان شیروان چرداول جمع‌آوری شده است.

این مسئول اضافه کرد: این میزان زکات جمع‌آوری شده در مواردی از جمله جهیزیه، درمان، مسکن، اطعام مددجویان و ... هزینه شده است.

شریفی تصریح کرد: پرداخت زکات در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده و مردم شیروان چرداول به ویژه بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان به این مهم توجه ویژه‌ای دارند.

فرماندار شیروان چرداول گفت: پرداخت زکات از وظایف دینی و شرعی مردم بوده و باید در دستور کار همگان به ویژه زارعان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید برای ترویج فرهنگ پرداخت برنامه‌ریزی صحیح صورت گیرد، اضافه کرد: زکات جمع آوری شده صرف امور مهم مددجویان کمیته امداد می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول