اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با واگذاری سالن بعثت به هیئت استان

خانه کاراته البرز دوباره راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان البرز گفت: با واگذاری سالن بعثت به این هیئت بار دیگر خانه کاراته استان البرز راه‌اندازی و احیاء خواهد شد.

خانه کاراته البرز دوباره راه‌اندازی می‌شود

محمد اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از واگذاری سالن یادگار امام به این هیئت در اواسط دهه 90 ما توانستیم از طریق درآمدزایی حاصله از این سالن و اجرای کامل برنامه‌های آموزشی خود رشد چشمگیری را در کسب عناوین مختلف داخلی و خارجی داشته باشیم به نحوی که از سوی فدراسیون کاراته به عنوان هیئت برتر کشور هم معرفی شدیم با این حال در سال 90 سالن از اختیار هیئت خارج شد و به بخش خصوصی واگذار گردید و همین مسئله لطمه فراوانی به روند برنامه‌های این هیئت وارد کرد و ما با سرگردان شدن ورزشکاران خود مواجه شدیم.

وی از تلاش‌های هیئت برای حل بخشی از مشکلات ورزشکاران در سال گذشته خبر داد و گفت: سال 90 و پس از واگذاری سالن به بخش خصوصی اقدامات خوبی از سوی اداره کل ورزش البرز برای تامین محل تمرینات صورت گرفت و ما توانستیم تا حدودی کارها را به جلو ببریم.

اکرمی به واگذاری مجدد سالن ورزشی به این هیئت در سال 91 اشاره کرد

و افزود: با پیگیری‌های فراوان و با توجه به اصلاحاتی که درباره واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی صورت گرفت توانستیم سالن بعثت در منطقه کرج نو را در اختیار بگیریم و هم اکنون در حال راه‌اندازی مجدد خانه کاراته هستیم.

وی تصریح کرد: با آماده‌سازی این سالن از این پس تمام تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های منتخب استان در این سالن انجام خواهد شد و پایگاه اصلی کاراته البرز این سالن خواهد بود .

این مسئول در پایان به دفتر اداری هیئت هم اشاره کرد و گفت: دفتر اداری هیئت همچنان در مجموعه ورزشی انقلاب به فعالیت خود ادامه خواهد داد وعلاقمندان برای  اطلاع از برنامه‌های هیئت و کارهای اداری مربوط به این رشته باید به این دفتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول