اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قزوین:

از مدال‌آوران کاراته قزوین تجلیل می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته قزوین گفت: از کاراته‌کاران قزوینی که در سال 90 موفق شدند در مسابقات کشوری و بین‌المللی مدال‌آوری کنند، تجلیل می‌شود.

از مدال‌آوران کاراته قزوین تجلیل می‌شود

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مراسم تجلیل از قهرمانان کاراته قزوین جمعه هفته جاری با حضور مسئولان استانی و ورزشکاران در سالن الغدیر شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم از 120 کاراته‌کار قزوینی که در سال گذشته عناوین قهرمانی به دست آوردند با اعطای جوایز نقدی، تقدیر به عمل می‌آید.

داوری به برگزاری اردوی تیم ملی جوانان و امید کشور در قزوین اشاره کرد و افزود: 41 نفر از اعضا تیم ملی جوانان و امید کشور به همراه پنج بازیکن ملی‌پوش قزوینی، از چهارشنبه 23 فروردین ماه برای انجام تمرینات تیم ملی در قزوین حضور می‌یابند و این تمرینات تا 27 فروردین ماه ادامه دارد.

دبیر هیئت کاراته قزوین تأکید کرد: تمرینات تیم ملی جوانان و امید کشور برای کسب آمادگی‌های بیشتر، به صورت فشرده و مستمر در پایگاه قهرمانی قزوین انجام می‌شود.

داوری در خصوص مجمع عمومی سالیانه هیئت کاراته قزوین، گفت: مجمع عمومی هیئت کاراته قزوین 25 فروردین ماه در سالن تربیت بدنی با حضور دبیر فدراسیون کاراته، مدیرکل و معاون اداره ورزش و جوانان قزوین، نماینده ورزشکاران و هیئت رئیسه هیئت کاراته قزوین برگزار می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: در این مجمع عملکرد سال 90 هیئت کاراته قزوین مورد بررسی قرار می‌گیرد و موفقیت‌هایی که در سال گذشته کسب کرده‌ایم، به صورت جامع معرفی می‌شود.

دبیر هیئت کاراته قزوین در پایان از مدیرکل اداره ورزش و جوانان قزوین تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: هیئت کاراته قزوین موفقیت‌هایش را مرهون حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان قزوین است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول