اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم:

با قدرت در لیگ‌های کاراته حاضر می‌شویم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: نمایندگان قم در سال جدید با ترکیبی از بهترین‌های استان و با قدرت با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

با قدرت در لیگ‌های کاراته حاضر می‌شویم

حسن عابدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در سال‌های اخیر همواره شاهد حضور موفق نمایندگان قم در مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور بوده‌ایم و ان‌شاءالله امسال نیز با تلاش و انگیزه‌ای که کاراته‌کاهای قمی دارند، در لیگ‌های کشور شاهد حضور درخشان آنها خواهیم بود که امیدوارم با کسب مقام همراه باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های فصل جدید لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور ادامه داد: سازمان لیگ فدراسیون کاراته شرایط جدید رقابت‌های سال 91 را اعلام کرد و بر این اساس فدراسیون از باشگاه‌ها و هیئت‌های استان‌ها خواسته است تا 16 اردیبهشت پیشنهادات خود را ارائه دهند.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته پیشنهاداتی را برای برگزاری رقابت‌ها ارائه داده است که در صورت تایید از سوی باشگاه‌ها و هیئت‌های استانی، لیگ 91 با طرح جدید برگزار و اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام فدراسیون کاراته، سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون در نظر دارد لیگ‌های سال 91 را با شرایط پیشنهادی جدید و با عناوین لیگ‌های جوانه، آینده‌سازان، برتر و سوپر لیگ برگزار کند که قم در این لیگ‌ها نماینده خواهد داشت.

رئیس هیئت کاراته استان قم خاطر نشان کرد: باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های مختلف و هیئت‌های کاراته استان‌ها تا روز شانزدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات، آمادگی خود را برای حضور در مسابقات اعلام کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس طرح جدید فدراسیون کاراته لیگ جوانه‌های کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش دختران و در کاتا رده سنی 12 تا 15 سال و کومیته رده سنی 13 تا 15 سال در اوزان آزاد و منهای 40، 47، 54، به اضافه 54 کیلوگرم و در بخش پسران در کاتای رده سنی 12 تا 15 سال و کومیته رده سنی 13 تا 15 سال در اوزان آزاد 45، 52، 57، 63 و 70 کیلوگرم برگزار می‌شود.

عابدی ابراز داشت: همچنین لیگ آینده‌سازان رده سنی 16 تا 17 سال در بخش دختران و در کاتای 15 تا 17 سال و کومیته 16 و 17 سال در اوزان آزاد، و منهای 48، 53 و 59 کیلوگرم و در بخش پسران در بخش کاتا 15 تا 17 سال و کومیته 16 و 17 سال در اوزان آزاد 50، 55، 61، 68 و 76 کیلوگرم به انجام می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ برتر و سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور نیز در بخش بانوان و در رشته کاتا از 17 سال به بالا و در کومیته در اوزان آزاد و منهای 50، 55، 61، 8، و آزاد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کاراته قم اضافه کرد: در بخش آقایان در رشته کاتا از 17 سال به بالا و در کومیته در اوزان مختلف برگزار می‌شود، ضمن اینکه در لیگ برتر و سوپر لیگ تیم‌ها موظفند از سه بازیکن زیر 21 سال در ترکیب تیم استفاده کنند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول