اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی کاراته اصفهان:

سکوهای قهرمانی کاراته در انتظار کاراته‌کار اصفهانی است

خبرگزاری فارس: مربی کاراته اصفهان گفت: با توجه به خبر رده‌های سنی مصوب فدراسیون کاراته آسیا در سایت فدراسیون، بدون شک سکوهای قهرمانی در اختیار کاراته‌کاران قدرتمند اصفهانی قرار می‌گیرد.

سکوهای قهرمانی کاراته در انتظار کاراته‌کار اصفهانی است

امیر قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت بخشنامه جدید اتحادیه کاراته آسیا در مورد شرایط سنی جدید رده‌‌های سنی مختلف در رقابت‌های قهرمانی کاراته آسیا اظهار داشت: از جمله قهرمانان اصفهانی کاراته جهان، فواد قبادی نایب قهرمان رقابت‌های کاراته جهانی جوانان یونان بوده که بر این اساس کاراته‌کار اصفهانی امید نخست ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا است.

وی بیان داشت: من در سایت فدراسیون خبر رده‌های سنی مصوب فدراسیون کاراته آسیا را دیدم و بدون شک در رقابت‌های مرحله سوم انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته که در تاریخ 24  فروردین‌ماه جاری در سالن کبکانیان برگزار می‌شود، سکوهای قهرمانی در اختیار کاراته‌کاران قدرتمند اصفهانی قرار می‌گیرد.

مربی کاراته اصفهان با بیان اینکه فؤاد با آمادگی خوبی که به دست آورده در تمرینات کاراته و بدنسازی می‌تواند بار دیگر لباس مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر تن کند، تصریح کرد: وی همانند رقابت‌های کاراته جهانی جوانان در کشور یونان (در سال 1389) پیروزی را از آن خود می‌کند.

وی ادامه داد: طراحی تمرین خود را براساس رقابت‌‌های انتخابی تیم ملی قرار دادیم و پس از این مرحله نیز با برنامه‌ریزی بهتر برای کسب مدال طلای آسیایی گام برمی‌داریم.

قبادی افزود: فدراسیون کاراته در این مدت نشان داده که عزم خود را جهت حضوری موفق در رقابت‌های کاراته آسیایی و جهانی جزم کرده و به طور حتم با این برنامه‌ریزی و هم‌دلی موجود می‌توانیم شاهد بهترین نتایج در این دو رویداد بزرگ باشیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول