اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 اردیبهشت‌ ماه

نمایندگان قم در لیگ‌های کاراته کشور ثبت‌نام می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از ثبت‌نام تیم‌های قمی برای حضور در رقابت‌های لیگ‌های کاراته کشور در سال جدید خبر داد.

نمایندگان قم در لیگ‌های کاراته کشور ثبت‌نام می‌کنند

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در سال‌های اخیر نمایندگان قم در مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور هم حضور خوب و موفقی داشته‌اند و هم ظرفیت غنی و پتانسیل بالای کاراته قم را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: تقریبا در تمامی سطوح لیگ‌های کاراته کشور در هر دو بخش مردان و بانوان دارای نماینده هستیم در حالی که بسیاری از چهره‌های مطرح کاراته استان قم هم‌اکنون عضو تیم‌های دیگر استان‌ها در رقابت‌های سطح بالایی همچون سوپر لیگ باشگاه‌های کاراته کشور هستند.

رئیس هیئت کاراته استان قم در ادامه با بیان اینکه فدراسیون کاراته زمان دقیق ثبت‌نام برای حضور تیم‌های مدعی در لیگ‌های کاراته کشور را اعلام کرد بیان داشت: ثبت‌نام تیم‌های متقاضی حضور در لیگ‌‌های کاراته به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:‌ بر اساس اعلام فدراسیون کاراته کشورمان، تیم‌‌های حاضر به شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور تا روز شانزدهم اردیبهشت فرصت دارند برای شرکت در این لیگ‌ها اعلام آمادگی کنند.

عابدی یادآور شد: بعد از اینکه تیم‌ها تا 16 اردیبشهت ماه برای حضور در مسابقات لیگ‌های کاراته کشور ثبت‌نام و برای شرکت در لیگ‌های مختلف اعلام آمادگی کردند، سازمان لیگ فدراسیون کاراته نیز متناسب با آمار تیم‌ها و ثبت‌نام اولیه برنامه‌ریزی خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به تصمیمات سازمان لیگ فدارسیون کاراته در خصوص لیگ‌های امسال افزود: امسال برای نخستین بار ثبت‌نام تیم‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود و تیم‌ها پس از اعلام آمادگی اولیه باید از طریق سایت سازمان لیگ نسبت به حضور در مسابقات ثبت‌نام نهایی را انجام دهند.

رئیس هیئت کاراته استان قم همچنین در ادامه در خصوص زمان نقل و انتقالات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور در فصل جدید آنها بیان داشت: قرارداد اکثر کاراته‌کاهای تیم‌ها به صورت یکساله تنظیم شده و مدت آن به پایان رسیده و این بازیکنان آزاد هستند تا با هر تیمی قرارداد ببندند ضمن اینکه تعداد محدودی از کاراته‌کاها نیز قراردادی دو ساله دارند به همین خاطر تا زمان آغاز لیگ، تیم‌ها نسبت به جذب کاراته‌کاهای مورد نظر خود فرصت دارند.

وی در ادامه با اشاره به زمان شروع لیگ‌های کاراته در اواخر خردادماه بیان داشت: لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان بعد از امتحانات درسی آغاز می‌شود و لیگ‌های برتر و سوپر لیگ نیز پس از پایان امتحانات دانشگاهی استارت می‌خورد.

عابدی در خصوص نحوه محاسبه امتیازات کاتا و کومیته در لیگ فصل جدید بیان داشت: هنوز به طور قطعی تعیین نشده که محاسبه امتیازات چگونه خواهد بود، اما فدراسیون و سازمان لیگ منتظر نظرات و پیشنهادات کارشناسان و تیم‌ها است تا پس از بررسی به جمع‌بندی نهایی رسیده و آن را به صورت رسمی اعلام کند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول