اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کاراته استان مرکزی:

5 کاراته‌کای استان مرکزی به تیم ملی کاراته دعوت شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کاراته استان مرکزی از دعوت پنج نفر از کاراته‌کاهای این استان به اردوی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.

5 کاراته‌کای استان مرکزی به تیم ملی کاراته دعوت شدند

حمید نیکوهمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با پایان یافتن مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان 30 نفر از برترین‌های کاراته کشور معرفی و به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پنج نفر از کاراته‌کاهای شایسته استان با درخشش در این مسابقات که نشان از استعداد بزرگ ورزشکاران استان در رشته کاراته است، به اردوی تیم ملی دعوت شدند که انتظار می‌رود با به نمایش گذاشتن توانایی‌ها و شایستگی‌های خود در اردوهای آماده‌سازی به عنوان اعضای فیکس تیم ملی راهی مسابقات برون کشوری شوند.

نائب رئیس هیئت کاراته استان مرکزی با بیان اینکه بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی 9 اردوی آماده‌سازی را پشت سر خواهند گذاشت بیان داشت: رضا روشن در وزن 55- کیلوگرم، محمدرضا بخشی‌لو و مجید خسروی در وزن 60- کیلوگرم، محمد کیشانی در وزن 75- کیلوگرم و مهدی سلطانی در وزن 84- کیلوگرم بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که باید خود را برای شرکت در اردوهای تیم ملی آماده سازند تا همچون سال گذشته موجب افتخار جامعه ورزش استان در میادین ملی و بین‌المللی شوند.

نیکوهمت تاکید کرد: سال گذشته سال موفقیت کاراته بود که امید می‌رود موفقیت‌های ورزشکاران این رشته در سال جاری دوچندان شود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول