اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی کاسپین:

آبیک نباید مشکل اشتغال داشته باشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی کاسپین گفت: شهرستان آبیک با توجه به ظرفیت‌ها و عرصه‌‌های ارزنده‌ای که در حوزه صنعت دارد، نباید مشکل اشتغال داشته باشد.

آبیک نباید مشکل اشتغال داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد بابایی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: شهرک صنعتی کاسپین قلب تپنده صنعت کشور است که نگاه ویژه و توجه جدی مسئولان را می‌طلبد.

وی با اشاره به نزدیکی شهرک کاسپین به تهران، پایتخت کشور افزود: همه مسئولان باید پای کار بیایند و با برگزاری نشست در شهرک صنعتی کاسپین نسبت به حل مشکلات موجود در برخی از واحدهای این شهرک گام‌های اساسی بردارند.

این مسئول تصریح کرد: نامگذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری بدون دلیل نبوده است.

بابایی تصریح کرد:مسئولان و مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی نباید فرمان مقام معظم رهبری را نادیده بگیرند بلکه باید با جدیت، همت و توان بیشتری به فرمان مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: تمام دنیا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیج شده‌اند، لذا می‌طلبد تا مسئولان دستگاه‌های اجرایی در قالب تشکیل ستاد و یا کمیته‌ای مشکلات مربوط به واحدهای صنعتی و تولیدی را برطرف کنند.

رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی کاسپین اضافه کرد: عاجزانه می‌خواهم که همه مسئولان اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی نسبت به فرمان مقام معظم رهبری نگاه ویژه داشته باشند و برای تحقق کلام نورانی معظم‌له راهکارهای لازم را بیاندیشند.

بابایی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنعتی کاسپین در زمینی به مساحت 180 هکتار یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 60 واحد صنعتی بزرگ در فاز سوم این شهرک صنعتی مستقر شوند.

وی یادآور شد: اخیرا نیز یکی از واحدهای صنعتی شهرک کاسپین که به مدت چهار ماه، حقوق کارگرانش را به تعویق انداخته بود، نسبت به پرداخت مطالبات کارگران اقدام کرده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: مسئولان باید در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی گام‌های مؤثری بردارند و واحدهای تولیدی و صنعتی نیز نباید کار تولید را متوقف کنند تا در آینده شاهد بیکاری کارگران باشیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول