اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

رویکرد مجلس نهم ایجاد اشتغال باشد

خبرگزاری فارس: منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌امروز در جامعه هیچ کاری مهم‌تر از اشتغال نیست به همین دلیل باید رویکرد مجلس نهم در موضع ایجاد اشتغال باشد.

رویکرد مجلس نهم ایجاد اشتغال باشد

قاسم احمدی‌لاشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره اینکه چه پیامی برای مردم حوزه انتخابیه خود دارد، اظهار داشت: ‌پیامم فقط سپاس و قدردانی از مردمی است که مشارکت گسترده در انتخابات داشتند.

وی در پاسخ به این سئوال که مایل است در مجلس نهم در کدام کمیسیون عضویت داشته باشد، تصریح کرد:‌ در حال بررسی هستیم و سه کمیسیون را مد نظر قرار داده‌ایم.

احمدی‌لاشکی ادامه داد: از طرفی رشته تحصیلی‌ام جامعه‌شناسی است و آشنایی به مسائل فرهنگی و اجتماعی دارم و از طرفی هم مدتی فرماندار بودم و در کارهای اجرایی هم توان دارم، اما مایلم در کمیسیونی حضور داشته باشم که با رشته تحصیلی‌ام مرتبط باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که عزل و نصب مدیران در کجای کار نماینده قرار دارد، گفت: اگر انتصاب‌ها بر اساس شایسته‌سالاری باشد دخالت نماینده بی‌مورد است، اما اگر بر اساس روابط نسبت به انتصاب افراد اقدام شود، نماینده موظف است برای حفاظت از منافع مردم حوزه انتخابیه، مسئله را پیگیری و در این عزل و نصب ورود پیدا کند.

منتخب انتخابات مجلس نهم از حوزه نوشهر و چالوس در پاسخ به این سئوال که مجلس نهم باید به چه کاری بپردازد، بیان داشت: ‌امروز در جامعه هیچ کاری مهم‌تر از مشکلات جوانان و در راس آن، اشتغال نیست به همین دلیل رویکرد مجلس نهم باید در موضع ایجاد اشتغال باشد تا دغدغه جوانان کاهش یافته و رضایت‌مندی مردم افزایش یابد.

وی درباره اینکه برخی کاندیداها که مورد اقبال عمومی قرار نگرفته‌اند پس از اعلام نتیجه آرا بر طبل تخلف در انتخابات می‌کوبند، خاطرنشان کرد: تا مدرک مستند در این زمینه نداریم بهتر است که صحبتی از آن نشود.

احمدی‌لاشکی در پایان با اشاره به اینکه برای مستندات هم مسیر قانونی وجود دارد که معترضان باید از آن راهکار استفاده کنند، متذکر شد: این افراد نباید فضای انتخابات را با اینگونه صحبت‌ها مسموم کنند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول