اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فارسان خبر داد

رشد 4 برابری فرصت‌های اشتغالزایی برای مددجویان فارسانی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فارسان گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان چهار برابر افزایش یافته است.

رشد 4 برابری فرصت‌های اشتغالزایی برای مددجویان فارسانی

علیرضا محمودی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال گذشته افزون بر 630 طرح اشتغالزایی با صرف 6 میلیارد و 254 میلیون ریال در این شهرستان اجرا شد که نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش داشته است.

وی، توانمندسازی مددجویان و کاهش وابستگی آنان به این نهاد را از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی دهه چهارم کمیته امداد برشمرد و گفت: با توجه به تغییر رویکرد امداد از حمایت‌های صرف به سمت توانمندسازی، حمایت دائمی و به صورت مصرف‌کننده منتفی است و با برنامه‌ریزی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وسیعی که در زمینه اشتغال در سال‌های اخیر صورت گرفته است، مددجویان از فقر مطلق فاصله گرفته‌اند.

محمودی‌منش خاطرنشان کرد: کمیته امداد باید توانمندی‌های بالقوه خانواده‌ها را به توانمندی‌های بالفعل تبدیل کند. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فارسان با تأکید بر اینکه کمک‌های کمیته امداد در راستای توانمند‌سازی خانواده‌ها است، گفت: خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد در راستای بحث‌های فرهنگی، مستمری و ... توانمند می‌شوند.

وی اضافه کرد: نقش فرهنگ اشتغال در اعتلای حیات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه مسئولان را بر آن می‌دارد تا در راستای ارتقای آن از هیچ سعی و کوششی دریغ نکنند و برای اشاعه و ترویج آن به عنوان یک ضرورت ملی اهتمام و همکاری لازم را با دیگر دستگاه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول