اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

پیگیری جدی اجرای مصوبه 50 درصد اشتغال در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با جدیت پیگیر تحقق اجرای مصوبه 50 درصدی اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی هستیم.

پیگیری جدی اجرای مصوبه 50 درصد اشتغال در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست شماری از مدیران حوزه اشتغال استان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‎های استان بوشهر نباید هیچ بیکاری در استان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با جدیت پیگیر اجرای این مصوبه هستیم و به همین منظور در هفته آینده جلسه‎ای در مرکز با مسئولان مربوطه داریم و با اجرای این مصوبه هیچ بیکار خاصی در استان نخواهیم داشت.

جهانبخش با اشاره به سند اشتغال استان گفت: سند توسعه اشتغال یک سند بنیادین برای توسعه متوازن و بالنده است و امیدواریم زمینه‎ای برای ایجاد اشتغال پایدار در استان باشد.

وی اضافه کرد: این سند پاشنه آشیل اشتغال در استان بوشهر است و انتظار می‎رود بخش اشتغال را به خوبی ساماندهی کند.

مدیر صندوق مهر رضا (ع) استان بوشهر نیز در این نشست گفت: در بحث اشتغال در استان بوشهر سال گذشته 220 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافت که از این میزان 180 میلیارد ریال پرداخت شد.

سید جمال نعمت اللهی افزود: این تسهیلات شامل طرح‎های همه دستگاه‎های اجرایی شده که در مجموع به یک هزار و 970 فقره طرح تسهیلات 100 تا 150 میلیون ریالی پرداخت شده است.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز گفت: سند توسعه اشتغال استان شامل هفت بخش است که تاکنون پنج بخش آن نهایی شده است.

وطنخواه اظهار داشت: یک بخش باقی مانده از این سند در ظرف یکی دو روز آینده و بخش دیگر ظرف یک هفته دیگر نهایی می‏شود.

وی ادامه داد: سند توسعه اشتغال استان بوشهر یک سند راهبردی است که شرکت شاخص نگار به عنوان مشاور تهیه این طرح همکاری می‎کند ضمن اینکه از طرف وزارتخانه نیز یک مشاور بر روند کار نظارت می‎کند.

وطنخواه اضافه کرد: این سند چراغ راه آینده اشتغال استان است و مجموعه مدیریتی استان بویژه استاندار دغدغه و حساسیت خاصی نسبت به این سند دارند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول