اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

اجرای مصوبه 50 درصدی پارس جنوبی مشکل اشتغال کنگان را حل می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: اجرای مصوبه 50 درصدی پارس جنوبی مشکل اشتغال کنگان را حل می‌کند.

اجرای مصوبه 50 درصدی پارس جنوبی مشکل اشتغال کنگان را حل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان دارای پتانسیل بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف کاری است و باید از این وضعیت بهره لازم را ببریم.

وی افزود: در سال گذشته در رفع معضلات موجود تلاش خوبی در شهرستان انجام گرفت و البته برخی از مشکلات نیز پابرجا مانده که باید برای بهبود وضعیت تلاش کنیم.

امام جمعه کنگان با اشاره به روز کارآفرینی و نامگذاری سال جاری بنام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: با وجود ده‌ها شرکت در شهرستان کنگان و تاسیسات عظیم گاز و پتروشیمی نباید جوانان این شهرستان دغدغه اشتغال داشته باشند.

محمودی تصریح کرد: اگر مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی عملی شود دیگر جوانی در این شهرستان بیکار نخواهد ماند.

وی در بخش دیگر با تسلیت شهادت فاطمه زهرا (س) و با بیان احادیثی از بانوی بزرگ اسلام به لزوم برگزاری با شکوه مراسم فاطمیه اشاره کرد و گفت: مسئولین نیز بعنوان متولیان حکومت دینی باید با تمام توان و دوشادوش و حتی جلوتر از مردم در برگزاری باشکوه مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) همت گمارند.

امام جمعه کنگان یادآور شد: در سال تولید ملی باید فرهنگ مصرف کالای ایرانی نهادینه شود تا مردم رغبت بیشتری به استفاده از این کالاها داشته باشند.

محمودی بیان کرد: البته تولیدکنندگان نیز باید کیفیت تولیدات خود را بهبود ببخشند تا شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول