اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته در قیروکارزین صورت گرفت

اشتغالزایی 533 نفر در مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قیروکارزین گفت: در سال گذشته از 21 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی جذب شده 533 نفر موفق به دریافت تسهیلات و ایجاد مشاغل سودآور شدند.

اشتغالزایی 533 نفر در مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حسن پیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته 21 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی توسط تعاون، کار و رفاه اجتماعی قیروکارزین جذب شده و با همکاری بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شده است تا گامی در رفع بخشی از مشکل بیکاری در راستای سیاست‌های دولت عدالت‌محور در قیروکارزین برداشته شود.

وی افزود: در قیروکارزین، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ادارات بهزیستی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز فنی و حرفه‌ای و صندوق مهر رضا در راستای معرفی متقاضیان و ایجاد مشاغل خانگی سودآور همکاری داشتند.

پیمان با معرفی بانک‌های ملی، ملت، صادرات، کشاورزی، رفاه و تجارت به عنوان بانک‌های عامل در بحث پرداخت تسهیلات به متقاضیان تصریح کرد: 749 نفر برای دریافت تسهیلات به این بانک‌ها معرفی شدند که 533 نفر از آنان موفق به دریافت تسهیلات و ایجاد مشاغل خانگی سودآور و کسب شغل برای خود شده‌اند.

این مقام مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) را با بیشترین سهمیه اعطای تسهیلات دارای عملکرد مطلوبی دانست و ابراز داشت: این نهاد مجوز اعطای 564 مورد تسهیلات را داشته است که 438 نفر این تسهیلات را دریافت کرده و صاحب شغل شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قیروکارزین ادامه داد: در بحث صدور مجوز و جذب تسهیلات توسط متقاضیان در میان ادارات، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از 33 مجوز صادر شده و مرکز فنی و حرفه‌ای از 12 مجوز، هر 45 نفر آنان موفق به جذب تسهیلات شده‌اند اما در صندوق مهر رضا از 97 مجوز 43 نفر و در جهاد کشاورزی قیروکارزین از 38 مجوز صادر شده تنها هفت نفر از آنان تاکنون این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.‌

پیمان در پایان با اعلام اینکه در سال جاری با توجه به موجود بودن اعتبار افراد باقی‌مانده نیز این تسهیلات را دریافت می‌کنند، اضافه کرد: ایجاد کارگاه خیاطی، قالی‌بافی، معرق‌کاری و خواروبار فروشی برخی از مشاغل ایجاد شده توسط متقاضیان است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول