اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان

کمیته امداد کردستان رتبه نخست استانی اشتغالزایی را کسب کرد/ رشد 300 درصدی اشتغال در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از رشد بیش از 300 درصدی ایجاد اشتغال نسبت به تعهد استانی این نهاد در سال گذشته خبرداد.

کمیته امداد کردستان رتبه نخست استانی اشتغالزایی را کسب کرد/ رشد 300 درصدی اشتغال در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در جلسه توجیهی رابطین بازرسی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در سنندج، اظهار کرد: این نهاد مقدس به عنوان یکی از نهادهای بسیار توانمند و موفق در بسیاری از عرصه‌ها وارد شده و به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته در حوزه اشتغالزایی این نهاد مقدس بیش از 9 هزار و 200 فرصت شغلی در سطح استان ایجاد کرده است.

تخصیص 20 درصد منابع خوداشتغالی بانک‌ها به کمیته امداد

وی از تصویب 20 درصد از منابع خوداشتغالی بانک‌ها به کمیته امداد امام خمینی(ره) در کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خبرداد و گفت: ‌با توجه به اقدامات گسترده و موفق این نهاد در زمینه اشتغالزایی در سال جهاد اقتصادی این اعتبار به کمیته امداد اختصاص داده شده است.

وی به ساختار سازمانی جدید کمیته امداد امام(ره) اشاره کرد و گفت: به خاطر ساختار جدید سازمانی تغییر و تحولات زیادی از نظر تعداد نیروهای انسانی و وظایف در این نهاد به وجود آمده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان تصریح کرد: با توجه به این تغییر و تحولات به منظور نظارت دقیق بر عملکرد شهرستان و تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف کار نظارت بر عملکرد همکاران در حوزه‌های مختلف به ویژه در ادارات شهرستانی مورد توجه قرار گرفته است.

موسی‌نژاد اضافه کرد: به همین منظور در هر حوزه‌ای بهترین همکاران مشخص و به عنوان رابطین بازرسی کار و عملکرد حوزه های مختلف را رصد می‌کنند.

وی از بازرسان به عنوان چشم و گوش سازمان نام برد و اضافه کرد: نظارت دقیق و بیان واقعیت‌ها در مورد عملکرد حوزه‌های مختلف توسط بازرسان می‌تواند در رفع ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت در هر حوزه‌ای نقش مهمی داشته باشد.

وی شناسایی افراد توانمند و به کارگیری آنان در پست‌های بهتر را از اهداف اجرای این برنامه عنوان کرد و گفت: توجه بیشتر به     دستورالعمل‌ها، جلوگیری از اعمال سلیقه‌های فردی در اجرای دستور العمل‌های ابلاغی توسط مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف و بالا رفتن سطح سلامت سازمانی از دیگر اهداف انجام بازرسی‌هاست.

مدیرکل کمیته امداد کردستان خاطرنشان کرد: ایجاد بستر مناسب برای تجلیل از همکاران ساعی، بالا رفتن کیفیت خدمات امداد و ایجاد اعتماد عمومی در سطح جامعه از مهمترین تاثیرات این برنامه است.

موسی‌نژاد در ادامه از تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی آنان به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد نام برد و اضافه کرد: تنها هدف ما به عنوان خادمان محرومین و نیازمندان تلاش در راستای رضایتمندی آنان به منظور جلب رضای خداست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ‌امیدواریم با تلاش مجموعه امدادگران در سطح استان، همراهی مسئولین استانی و خیرین بتوانیم در راستای توانمندسازی خانواده زیرپوشش گام برداریم.

انتهای پیام/ر10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول