اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

تسهیلات صندوق ذخیره ارزی فرصتی برای اشتغالزایی است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: تسهیلات صندوق ذخیره ارزی یک فرصت استثنایی برای اشتغالزایی جوانان و توسعه بخش کشاورزی استان است.

تسهیلات صندوق ذخیره ارزی فرصتی برای اشتغالزایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه دادوش هاشمی در جلسه ستاد طرح توسعه کشاورزی اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا از فرصت فراهم آمده در بحث تسهیلات و منابع صندوق ذخیره ارزی که در سطح کشور وجود دارد استفاده کنند.

هاشمی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده توسط دولت دهم برای استفاده استان‌ها از تسهیلات صندوق ذخیره ارزی در راستای توسعه بخش کشاورزی، خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه در بخش کشاورزی دارای استعدادها و ظرفیت‌های ویژه‌ای است، لذا با بهره گیری از تسهیلات صندوق ذخیره ارزی ضمن کمک به بخش کشاورزی می‌توان اشتغال‌زایی جوانان استان را نیز فراهم ساخت.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه راهکارها و برنامه‌های لازم برای استفاده از تسهیلات صندوق ذخیره ارزی کشور تدوین شده، لذا این جدیت و اهتمام مدیران را می‌طلبد که در این راستا گام‌های محکم خود را بردارند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: در خصوص استفاده مطلوب و سریع از این تسهیلات نمایندگان ویژه برای بررسی دقیق انتخاب شده‌اند و دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند که نهایت همکاری با این افراد را داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: فرمانداران، مدیران و کارشناسانی که در ارتباط با جذب این تسهیلات جدیت و تلاش گسترده‌ای داشته باشند مورد تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت، لذا از اداره جهاد کشاورزی استان می‌خواهیم که نسبت به تهیه لیست این افراد اقدام کند.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول